2013. március 31., vasárnap

85. nap Adatküldés

Ma nem vétettem főben járó bűnt, de azért ettem rendesen. Bár sztem sokat számolok a kocsonyára, sőt a töltött káposztára is, igazán pici adagot ettem, de mindegy, nem ez a lényeg. Egy rakás kaja van, tele van a hűtő, már egy tűt sem lehetne beejteni oda, így aztán baromi nehéz oda figyelni... Én pedig utálom kidobni a kaját, így "kénytelen" vagyok én is enni ezt azt...
És ráadásként Anyósom ma sütött mákos és diós kalácsot, én direkt mondtam h NEM KÉREK, de azért egy fél rúd diósat csak küldött, holott azt Apperem meg sem eszi... Most mit csináljak azzal is???? Dobjam ki??? Eszem ágába sem lett vna ma bűnözni, pedig van torta is, jaffa szelet is, de egyik sem izgat, bezzeg az a rohadt kalács... majd megveszek érte :(

Sajnos ma a torna sem ment, nem is értem mi volt velem... Elkezdtem a PE kardio erősítő intervallumot, és az utolsó 8-10 percben abbahagytam, mert olyan szinten nem éreztem h valóban csinálnám h semmi értelmét nem láttam... csak lézengtem... pedig meg is izzadtam, de mégis úgy éreztem nem vagyok ott... Meg közben Aisa is felébredt, és mielőbb etetni akartam, mert meg sem ebédelt, mióta megkapta a 15 hónapos oltásokat, alig eszik :( Az időjárás is lehúz teljesen, szóval nem mondhatnám h topon vagyok :(

Adatküldés megvolt, összességében nem rossz, a súlyom picit visszább vett, de a centik nem igazán mozdultak most :( Sajnos muszáj lesz szigorítanom az étkezésemen is, mert másképp nem fog menni. Hiába tornázok, ha mellette épp csak odafigyelek, azt is mikor h sikerül, így nem fog lemenni rólam a zsír...

Lemegy ez a hülye húsvét, elfogynak a kaják, és beszigorítok amennyire tudok, próbálom kicsit csökkenteni a zsírt és esetleg a köreteket, aztán meglátjuk... De most úgy döntöttem megeszek egy kis szelet kalácsot, mert álmos még egyáltalán nem vagyok, bezzeg a gyomrom korog és nem tudok csak a kalácsra gondolni :SSSSSSS

85. nap (53,4 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
fél tányér kocsonya szálkás hússal 250
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db sajtos pogácsa 100 10
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
kis adag töltött káposzta 360 17
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db alma 30 7
Vacsi:

1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
kisebb tányér kocsonya 400

1713 107


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése