2013. március 15., péntek

69. nap Végre megmozdultam :)

Na, nem azért mert egész héten nem csináltam vna semmit, de ma azért sikerült egy normálisabb edzést véghez vinnem. Már éppen ideje volt!!! Végül nem RR lett, hanem a csopiban többen is emlegették PE Rapid cardio edzését, amit régebben, még amikor csak ismerkedtem a PE tornákkal én is kipróbáltam, de azóta feledésbe merült. Most kedvet kaptam hozzá, és ezt csináltam meg ma. 20 perc kb, most a saját gépemről kapcsoltam zenét, egy fokkal jobb volt, de most tervezem h én magam válogatok össze régi kedvencekből 20-30-40 perces blokkokat, mert ezzel többre megyek... Szóval megcsináltam a rapid kardiot, utána pedig még 1 kört a has-derék zónából, majd még egy kört a belső comb gyakorlatokból.

Nagyon jól esett, teljesen feltöltődtem utána, pedig ma is kicsit nehezen indultam neki, de végre jól sikerült és tényleg tele lettem energiával, annyira jó volt :) Remélem végre sikeresen átlendültem az elmúlt napokon...

Holnapra tervbe vettem a kardio+erősítő intervallumot, de majd meglátom mi lesz végül :) Nagyon megszerettem PE tornáit, mert tényleg látványosan formál. Amit régen nem láttam be, vagyis nem tudtam, h ennyire fontos a zsírégetés... Én most túlnyomó részt kardiozok, és mégis nagyon látványosan alakulok. Korábban csak erősítettem, és nem volt ilyen rövid időn belül látható eredménye. Viszont a verseny utolsó hónapjában mindenképp szeretnék változtatni az arányon! Akkor már csak heti 2 kardio lesz, max 3, a többi erősítés, mégpedig most már turbo fokozatban! És addigra szeretnék beszerezni fehérjét is! Nincs megállás, nyárra bombázó szeretnék lenni :)

Kajában természetesen elszálltam... Egy rohadt szelet gyümölcstorta és egy kis üveges sör miatt... De mellettem szóljon h nem ettem köretet a hús mellé, "csak" francia salátát, bár az sem éppen diétás, de krumplipürével együtt már gáz lett vna... A baj csak az h most is éhes vagyok, pedig du torna után túrót is ettem...

69. nap (53,2 kg)

Reggeli:  kcal ch
2 kis sz (42 gr) rozsos sokmagvas kenyér 120 19
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz tarja 100
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér palócleves 250 20
1 db sült csirkecomb (felső) 150
francia saláta 200 20
egy szelet gyümölcstorta 300 45
2,5 dl citromos sör 100
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi: 

2 kis sz (42 gr) rozsos sokmagvas kenyér 120 19
2 teáskanálnyi vajkrém 80
6 kis karika szalámi 82
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1898 150,2

Menszi még mindig nem jött meg :( Ez már a 4. nap pecsételés, így mégsem mondhatom h hú de sokat javult vna a helyzet... :(
Viszont a súlyommal maximálisan elégedett vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése