2013. március 12., kedd

66. nap Szenvedek :(

Jaj, hát folytatódik a sóvárgás, kínlódás... Ez vmi borzalmas nehéz most, nem tudom mi ez, de remélem nem tart sokáig... Most is baromi éhes vagyok!!! Pedig rendesen vacsoráztam, ráadásul sült császár szalonnát... Pfff, ez aztán a diéta... Mondjuk engem elsősorban a szénhidrát hízlal, ezt már nagyon rég megfigyeltem, szóval nem is lenne gáz ez a kis szalonna, de ehettem vna akár abonettel is... V inkább reggelire, de most már mindegy...

És ma torna sem volt :( Pedig a tegnapi esti edzésnek meglett az eredménye, ma 53,9 voltam. Nem tudom holnap lesz e ilyen szerencsém... De ma megint nem volt időm a szokásos időpontban, mert el kellett menni a gyerekorvoshoz egy receptért, azt kiváltani, és akkor már bementünk boltba is, mire hazaértünk megint vacsi idő stb. És most fürdetés után egyszerűen már nem volt erőm elkezdeni... Úgy volt h megyek, de éreztem h semmi értelme nem lenne, mert nem volt bennem erő hozzá... Most bezzeg furdal a lelkiismeret :( Iszonyat ez már, napok óta kínlódok, de eddig legalább a torna ment, most meg azzal is kezdek szenvedni... Meg kell ráznom magam és szépen csinálni tovább, mert így nem lesz eredmény...

Menszi jelez, ma kezdtem pecsételni, de már a 26. napon vagyok és ez SZUPER, főleg a múltkorihoz képest...  Ha minden igaz pénteken fog megjönni, hát majd kiderül, de remélem addigra már elmúlik ez a kívánósságom...

66. nap (53,9 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
vajkrém (kb. 60 gr) 150 3
6 kis karika szalámi 82
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

rizibizi (kb 150gr) 175 27
tejfölös borsos tokány (150 gr) 250 5
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 adag csokis banános puding piskótával… 200 38
Vacsi:

1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
kb egy teáskanálnyi vajkrém 40
kb 30 gr császárszalonna 130
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1448 140

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése