2013. március 27., szerda

Telihold és egyéb hátráltató tényezők...

Tegnap nem értettem mi volt az a plusz fél kg, amihez mára társult még 20 dkg, de a csoportban felhomályosodtam h telihold van, így biztosan emiatt tartalékolok már megint. Aztán megnyugtattam magam h ennek max 1-2 nap és vége, és van még reális esély h hétvégére az adatküldésre visszaálljon a rend és szép eredményeket küldhessek, de ma számolgattam és rájöttem pont hétvégére esik a középidő, amit napokkal előtte tartalékolás előz meg, és utána is napok kellenek míg helyreáll... Nem is tudom már van e értelme még küzdeni ellene v sz@rjak bele és zabáljak, úgyis mindegy alapon :( Most nagyon mérges vagyok, mert megint szembesültem azzal h minden hónapban nagyjából 1 hét van, v még annyi sem, amikor minden megy szépen és nincsenek ilyen negatív befolyásoló tényezők... Mert most ha túl is leszek a telihold, majd középidőn, akkor lesz 1 hét kb amikor fogy a hold, és még nem közeleg a menszi. Aztán ha megjön megint újabb tartalékolás, majd újra növő hold, ne adj Isten befigyel megint egy kis hideg front v akármi és lassan vége a versenynek is és így esélyem sem lesz h elérjem a kitűzött 52 kg-t :( Pedig már kezdtem reménykedni h esetleg picit túl is teljesíthetem majd, de jelen pillanatban nem sok reális esélyt látok rá :( Persze ez nem jelent semmit, mert a lényeg h nyárra szép és formás legyek, addig pedig azért van még idő, de nagyon szerettem vna a verseny végére legalább kg-ban elérni a kitűzött célt, azzal tisztában vagyok h a formálódáshoz sokkal több időre van szükség.

De be is fejezem most már ezt a siránkozást, mert semmi értelme, csinálni kell és kész, csak annak lesz meg az eredménye, és tenni csak én tudok érte, senki más...

A helyzet az h ez az időjárás mostanra őrölte fel a türelmemet, energiámat, most már bele fáradtam és ez hatással van a motiváltságomra is... Úgy vártam már a tavaszt, a jó időt, az energiát, erre egész márciusban TÉL volt gyakorlatilag és a maradék kis erőmet is felemésztette... De majdcsak vége lesz már...

Kis motiváció magamnak Nikim naplójából :)

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése