2013. március 13., szerda

67. nap

Ma már egy fokkal jobb volt a helyzet, de még mindig nem az igazi... De először is kezdem azzal h reggel nem hittem a szememnek a mérlegen, tényleg 2x is ráálltam még, ugyanis 53,2 kg-t mutatott!!!! Csúcs :))) Főleg azok után h tegnap torna sem volt, meg napok óta bűnözgetek... De tényleg kell néha ilyen is :) Csak most tartok tőle h ez megint megbosszulja majd magát... Mindig így szokott lenni... Van egy szép eredmény, aztán pont adatküldésre lesz rossz az egész :( És a menszi is itt van a nyakamon, a Holdat még nem néztem h áll, de gyanús h már javában hízik... Szóval fel kell készülnöm a rosszabb lehetőségekre is...

Szóval ma már ügyesebben ettem, de azért az ebédet lekísértem egy merci-vel, és vacsi után is repetáztam egy kis gabonapelyhet tejjel... Viszont így is bőven belefértem még a napba, csak ugye nem mindegy miből jöttek össze a dolgok... 

Torna is volt végre, nagy nehezen, de összejött. Kicsit nehezen vettem rá magam a kezdésre, el is szöszöltem az idő nagy részét, egyszerűen nem tudtam kitalálni mit tornázzak, aztán meg nem találtam hozzá megfelelő zenét... Így végül "csak" 20 perc torna lett megint, de a víz szakadt rólam rendesen... PE kalóriafaló intervallum edzés. Az utolsó előtti körnél picit meg is kellett állnom, mert sztem 200 körül lehetett a pulzusom. Kicsit meg is ijedtem, azt hittem kiugrik a szívem, sosem volt még ilyen...

Egyébként akár hogy is próbálkozok többel, nem sokszor sikerül 20 percnél többet tornázni... Nincs több időm, ma is még akartam vmi rövid kis erősítést is csinálni, de Aisa tiszta nyűg volt, most nagyon Anyás, csak velem van el, még az Apjával is alig. És én úgy nem tudok nyugodtan tornázni h hallom közben sír, még úgy sem h tudom ott van vele az Apja... Munka mellett meg még el sem tudom képzelni majd h fogok tudni még ennyit is megoldani...

67. nap (53,2 kg :DDD)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz sajtos párizsi 26
1 sz lapka sajt 56
retek 15 2,2
Tejeskávé 46 4
Ebéd:

rizibizi (kb 150gr) 175 27
tejfölös borsos tokány (150 gr) 250 5
Tejeskávé 46 4
1 db merci csoki 50 4
Uzsi:

3 db földimogyoró 20
Aisa maradék joghurtos babapiskótás almája… 40 10
egy marék kölesgolyó 50 6
Vacsi:

3 db abonett 57 12
2 db dárdás ínyenc virsli (80gr) 170 1
kb 1 teáskanál light majonéz 20
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2
Később:

egy kis adag csokis gabonapehely tejjel 180 27

1463 128,4


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése