2013. március 19., kedd

73. nap Végre bűnözés nélkül...

El sem hiszem, ma végre egy normális napot tudhatok magam mögött... Bár még van 2 óra éjfélig, talán már nem követek el semmit :D Amúgy nem vicces, mert most is nagyon éhes vagyok :(

Nagyon nagyon agyalok a fehérjén, tuti segítene, de egyszerűen most nincs rá pénzem, amit kinéztem, még elfogadható áron, akik jobban értenek hozzá azt mondják nem ajánlják... Én meg nem értek hozzá :( De a semmitől lehet az is jobb lenne azért...

A torna is jó volt ma, remélhetőleg a tornás nehézségeken már tényleg túl vagyok :) A kalóriafaló kardiot csináltam ma meg, plusz 1 kört a hasizom gyakorlatokból. Jól megizzadtam és nagyon jól esett. Kellett is, mert elég zűrös napom volt, Aisa is nagyon nyűgös és hisztis volt, és én magam is rosszul viseltem a mai időjárást...

Holnap lehet készítek magamról pár képet, ha lesz időm... Ma tornához előszedtem egy nyári kis mini shortomat, olyasmi, mint amiben Enikő szokott tornázni. 36/38-as méret, simán jó rám, de vmi iszonyat h nézek ki benne :/ Máskor cicanadrágban szoktam tornázni, abban nem látszik milyen is a combom valójában... Hát ma láttam rendesen... El is keseredtem :( Rengeteg még a munka... Sőt most úgy érzem mintha nem is haladtam vna még semmire... Tudom h sokan mindent megadnának h ott tartsanak ahol én, mégis elégedetlen vagyok és csúnyának látom magam... Már arra is gondoltam talán beteg vagyok, testképzavaros v ilyesmi... Ezért is gondoltam h csinálok képeket, aztán majd a csoportban megvitatjuk ezt, h én vagyok a hülye, v tényleg sok dolgom van még... szerencsére mindenki olyan segítőkész ott, örülök h tag lehetek :) Nem számít kinek mi a célja, ki hol tart éppen, mindig tudjuk segíteni és bíztatni egymást, sokat jelent ez nekem nagyon. Itt is hálás köszönet érte mindenkinek, és persze főleg Nonónak :)

73. nap (53,4 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 vékony szelet bacon 100
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

2 kis szelet rántott pangasius 300 15
rizs (kb 3 evk.) 150 30
light tartár 120 8
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 kisebb banán 105 27
Vacsi:

2 sz tk vollkorn kenyér (40 gr) 98 17
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz pulykamell sonka 20
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3

1542 145


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése