2013. március 30., szombat

84. nap 2000 kalória :SSSS

Hát, akárhogy is igyekeztem, sikerült totálisan elszállnom a mai nappal... :( Bánt is nagyon, így h holnap adatküldés van :( Tartok tőle h nagyon csúfos eredményt fogok produkálni :(

Kicsi Keresztfiunkat mentünk ma köszönteni. Sütöttem én is pogácsát, ezt vittük. Ebédre csak palóclevest készítettem, mert ott is kajával vártak minket. És egy dolog van ami mentségemre szólhat, h mielőtt elmentünk, bár semmi időm, és energiám sem sok volt, de besuvasztottam közel 40 perc tornát!!! Megcsináltam PE kalóriafaló intervallumot (20 perc) és egy kört a belső comb+kar zónából, ez is még kb 20 perc. Nagyon jól esett, és így picit enyhébb a lelkiismeret furdalásom. Kajával nem voltam egyébként elszállva, csak mégsem tehettem meg h egy falatot sem egyek Danika szülinapi tortájából... Viszont utána már a rétest nem kellett vna, csak Hugicámat sem szerettem vna megbántani, annyira készült... Szóval beáldoztam magam :D Na jó, nem mintha nagyon nehezemre esett vna... Ez van, talán holnap már jobb lesz, de nem biztos, mert itt a húsvét, kaptunk megint kocsonyát is, rengeteg kaja van itthon, pedig én nem is nagyon csináltam semmit...

Viszont! Egy jó hír is van! Apukám ma azt mondta nekem h már olyan sovány vagyok :DD Persze ez közel sem igaz, de VÉGRE vki megjegyezte, észrevette h csinálok vmit!!!! Mondtam is neki h ő volt az első aki a 3 hónap alatt észrevette és megjegyezte és iszonyatosan jól esett!!!!!

Az időjárás no komment kategória, már szabályosan bele vagyok betegedve, idejét sem tudom mikor láttam utoljára a napot :( Borzasztó, és nagyon hatással van ez a kedvemre, hangulatomra... És sztem a diétámra is, mivel örökké bent vagyunk, máson sem jár az eszem csak h mit kéne enni, sokkal jobb lenne már ha kint lehetnénk, bicajoznánk, mennék minden felé... Nagyon nagyon várom már...

84. nap (53,5 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr parasztsonka 70
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
negyed banán (Aisa maradéka) 26 7
Ebéd:

egy tányér palócleves 250 20
fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
Uzsi:

fél sz rántott csirkemell 100 5
1 pici fej rántott gomba 80 3
1 kis darab rántott karfiol 46 4
kb egy evk francia saláta 80 8
1 sz túrós rétes 271 37
pici darab csokis torta 110 16
1 db sajtos pogácsa 100 10
Vacsi:

fél sz rántott csirkemell 100 5
1 pici fej rántott gomba 80 3
kb egy evk francia saláta 80 8

1936 173,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése