2013. március 2., szombat

56/1. nap

Nos, ma már a gluténmentes diétával próbálkoztam, elvileg nem ettem semmiben sem gluténeset. De azért párszor elbizonytalanodtam és meg is ijedtem, nem lesz ez olyan könnyű :( Nagyon sok mindenről kell lemondani, és itt nem lehet bűnözgetni sem, mert akkor az egésznek semmi értelme... És pont a bűnözés miatt keseredtem el, hát mi lesz így a bűnözős napjaimmal??? Még csak diétás bűnözést sem tarthatok, se egy süti se egy pizza... azért ez elég elszomorító :( De így is muszáj megpróbálnom, mert ha belegondolok az egészség fontosabb mint pár finom falat... Csak nagyon nehéz ez, én aki imádok enni, ma többször is éreztem azt h nincs is kedvem enni sem :( Hát így a fogyással nem lesz gond... 

A kukoricás muffin, hát... nem hiszem h a kedvencem lesz... borzalmas :( és ahogy nézegettem, nem sok kenyeret fogok enni, mert minden gluténmentes liszt méreg drága... úgyh max majd ünnepnapokon ehetek :(

Áh, szóval most kicsit meg vagyok zuhanva, de majdcsak lesz ez jobb is...

Tornáztam is ma is, PE kardio intervallum, plusz RR van 5 perced has, és találtam egy régi Norbis belső combos videót, az is kb 5 perces, ezeket csináltam meg. Hát, nem tudom mennyire volt hatásos, mert nagyon nehezen vettem most rá magam és megint nem is sikerült annyira felpörögnöm :( Nagyon jár az agyam, folyton kattogok ezen a glutén dolgon... De majdcsak sikerül felülkerekednem rajta. Viszont jövő héttől lehet csökkentem a kardiót, úgy érzem kezdem megunni, heti 3 helyett sztem csak 2 lesz, a többi inkább alakformáló. De majd meglátom, úgyis pont most fog érkezni a márciusi edzésterv, majd kiválasztom amelyik jobban tetszik.

56/1. nap (54,2 kg)

Reggeli: kcal ch
1 db kukoricalisztes muffin  150 15,5
teavaj (15 gr) 110
25 gr házi füstölt kolbász 128
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 narancs 40 8
Ebéd:

1 db kukoricalisztes muffin  150 15,5
májas hurka kb 10 dkg 350 15
pici majonéz 90 6
csalamádé 14 3
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 db kukoricalisztes muffin  150 15,5
margarin (kb 10 gr) 43
diabetikus lekvár 20 6
2 dl tej 88 9
Vacsi:

3 db abonett 57 12
30 gr olajos tonhal 70
kb 15 gr sajt 80
2 sz kaliforniai paprika 30 4

1677 119,5

Holnap pedig adatküldés, már nagyon kíváncsi vagyok a cm-re :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése