2013. március 24., vasárnap

78. nap Ez egy mintanap is lehetne akár :)

Nagyon ügyes voltam ma, minden szempontból, régen volt már ilyen :))) De most újra vmi extra elszántságot érzek magamban és ez annyira jóóóóóóóóóóóóóó :)

Kenyeret csak reggel ettem egy szeletet, ebédre nem ettem krumpli köretet, csak párolt káposztát, az uzsim ismét turmix volt, vacsira pedig abonett sonkával, mozzarellával :) Torna pedig 50 perc körül volt, bemelegítés után egy kis kardio (egyszer fent, egyszer lent 12 perc) majd belső comb + kar zóna 40 perc :))) Olyan jó volt, élveztem nagyon :) Lábsúllyal csináltam, viszont a kézi súlyzóm sztem ehhez már kevés... (1 kg-s van csak...) vennem kellene nagyobbat, de lábsúly is jó lenne már nagyobb, de ez megint egy csomó pénz... Minden esetre azért remélem így is ér vmit...

A turmixban is nagyon reménykedem h hamar segít egy kis izmot nyerni... Bár ahhoz lehet h többet és keményebben kéne edzeni, nem tudom...

Egyébként vmi érdekes módon most csinosabbnak, szebbnek látom magam... Torna közben is mintha már láttam vna felsejleni a leendő izmaimat :D Ez pedig nagyon ösztönzően hat rám, alig várom a következő tornát :D Comb-popsi holnap is kellene, arra gyakrabban kell edzenem, mert az a legproblémásabb, és még mellé vmit.

Ha jól emlékszem hétvégén ismét centizős adatküldés lesz, nagyon nagyon meg kell nyomni a héten a tornát :) Jaj de várom már h elérjem a célom :)))

78. nap (53,3 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz pulykamell sonka 20
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
sült hús 200
párolt káposzta 120 10
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
Vacsi:

2 db abonett 38 8
kb 50 gr light mozarella 85 1
30 gr parasztsonka 115
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1354 86

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése