2013. március 22., péntek

76. nap

Szenzációsan indult a mai nap, kicsit bánom is h nem fényképeztem le a mérleget :) Ugyanis 52,9 kg voltam ma reggel :))) Vagyis felcsillant a reménysugár h hamarosan elérhetem a célom, az 52 kg-t :) Jaj alig hittem a szememnek, annyira jó volt :)

De aztán... Tettem róla h holnap már ne érjenek ilyen kellemes meglepetések... Teljesen másképp alakult a nap, mint ahogy terveztem. Húgomék eljöttek délután, ami egyébként szuper, mert sajnos olyan ritkán találkozunk mostanában, csak így nem tornáztam, és ráadásul kitaláltuk h pizzát rendelünk és én megettem egy fél pizzát :/ Olyan hülye vagyok, igazán rendelhettem vna magamnak salátát... csak mostanában annyira ritkán rendelünk pizzát, olyan jól esett... Nem is a pizza a gáz, hanem h nem tornáztam, az jobban bánt most. Mikor itt a fehérje porom, nyomatni kellene, én meg nem tornázok és még pizzázok is, pfffffffffff.........

Holnap ezért aztán kamatostul be kell pótolnom mindent!!!!!!!!!!!! Minimum kell vmi intervall, le kell dolgozni a pizzát, de erősítés is kell mellé! Mivel a mai nap kimaradt, megint edzhetek popsira, hasra is akár. De comb is kell mindenképp... Ha lesz annyi időm, de megpróbálom úgy intézni h legyen, akkor megcsinálom a kardio-erősítő intervallumot és a has-far zónát és lehetőség szerint az RR 5 perces combot. Ha ezt így sikerül kivitelezni akkor nagyon jó lesz :)

76. nap (52,9 kg :DDDDDDDD)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz pulykamell sonka 20
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

1 tányér tökfőzelék 140 16,1
4 db kis csirke nugets 180 8
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

4 db túrógombóc 240 20
Vacsi:

3 sz pizza 600 50

1626 140,1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése