2013. március 3., vasárnap

Adatküldés

Ma megvolt az újabb adatküldés és hivatalosan is túl vagyunk a verseny felén. És kb pont féltávon is vagyok az eredmények tekintetében is. De ez így nem rossz, sőt.

Szerettem vna ma 53-al kezdődő adatot küldeni, de ez sajnos nem sikerült. Remélem legközelebb már tényleg meglesz, mert úgy látszik ez az 54 is nagyon ragaszkodik hozzám. De most az újítások miatt a diétámban talán kicsit felgyorsulnak majd a dolgok, bár attól függ miket fogok enni. Ha teljesen leteszem a kenyérféléket, akkor tuti, mert sokkal kevesebb lesz a ch...

Centikben is van eredmény, bár vhogy picit többre számítottam, de ez is vmi és ennek is örülök!

Íme a számok:


január 3. február 3. március 3.
Súly 56,3 kg 55 kg 54,1 kg -2,2 kg
mell: 82 cm 82 cm 83 cm -1 cm
derék: 72 cm 68 cm 67 cm -5 cm
csípő: 94 cm 92 cm 91 cm -3 cm
comb: 57 cm 56 cm 55 cm -2 cm
vádli: 35 cm 33 cm 33 cm -2 cm
kar: 28 cm 26 cm 26 cm -2 cm

Fotót sztem holnap fogok készíteni, mert nagyon kíváncsi vagyok h mennyire látszik. Én úgy érzem h már látszik, de eddig még az égvilágon senki sem vette észre, v legalábbis nem jegyezte meg :( Ez kicsit rosszul esik, mert a családban is mindenki tudja h fogyizok és tornázok, és még csak meg sem kérdezi senki soha h mi újság h haladok stb... Anyukám megkérdezte egyszer és ennyi... Na de sebaj, most még hideg van, be kell öltözni, így biztos nem is annyira látványos még, de majd nyáron, amikor jön a miniszoknyás, shortos szezon, akkor fogok én nagyot robbantani, hehehe :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése