2013. március 6., szerda

60. nap

Jubileumi 60. napja a diétának, vagyis az újratöltött életmódváltásnak, ami most már tényleg végleges lesz! Nah, és ennek örömére ma a mérleg 53,5 kg-t mutatott :))) 2x is ráálltam h jól látom e :) Jaj, de jó lenne ha nem csak mutatóba lett vna már, hanem most már csak lentebb menne :)

Másrészt ma megint azon gondolkodtam h csak kellene vmi fehérje port beszerezni... Minden PE videónál írja h anélkül nincs izom épülés... Bár én most többnyire kardiózok, de azért amikor erősítek, csak jó lenne ha egy kis izmot sikerülne is szerezni vele... Bár tény, akkor a súlyom tuti nem menne lentebb, de ha centiben és a tükörben látnám az eredményt, akkor nem is érdekelne... És az erőnlét szempontjából sem lenne mindegy h mennyi izom van rajtam, mert most sztem nagyjából nulla... Csak ezek a porok is olyan drágák :(

Tegnap ugye elég kevéskét sikerült tornázni, de rendesen érzem ma a hatását :D Brutál ez a popsi edzés, ezt is be kell vezetnem legalább heti 1x mindenképp :)

Ma a zsírégető kardio intervallumot csináltam meg. Olyan kis egyszerűnek tűnik, na, hát nem az :D Atom brutál! Én sztem ennyire még sosem izzadtam :D De ezt szeretem, így érzem csak igazán h mennyire hatásos :) Szerettem vna még utána vmi erősítőt is csinálni, de megint nem maradt időm, mert Apper kicsit később is ért haza, és még utána is csak sokára tudtam elkezdeni, mert elment a net, anélkül meg nincs stopperem, meg a kisvideót is meg szoktam azért nyitni ha leírás alapján nem lennék biztos egy egy gyakorlatban. Na meg hozzáteszem, nem biztos h erőm is lett vna még utána bármit is csinálni :D 

Holnap a comb-popsi intervallumot fogom csinálni, szintén kisvideóról, és mellé most már tényleg muszáj lesz még vmit, felsőtestet tervezek, de csak vmi rövidet, lehet az Alexandrás videóról lesz. Pénteken pedig Enikó has+kar intervallumja, azt is ki akarom próbálni. És ha az is tetszeni fog (2 is van belőle) akkor ezeket fogom variálni heti 3-4x, így tuti nem unom meg :)

60. nap (53,5 kg :DDDD)

Reggeli: (melegszendvics) kcal ch
2 kis sz korpás kenyér (53 gr) 153 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz tarja 100
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
fél narancs 20 4
Ebéd:

1 adag rakott kel 450 30
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 db vaníliás kekszes krémtúró (mia) 190 23
Vacsi:

3 db abonett 57 12
kb 60 gr cottage cheese 60 2
2 sz csirkemell sonka 15
1 sz tarja 50
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1432 113


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése