2013. március 28., csütörtök

81. nap

Este már nem volt kedvem írni, tegnap már teljesen besokalltam az időjárással, egész nap ingerült voltam, minden bajom volt... És ezen egyetlen dolog segített: egy kiadós torna délután!!! Annyira feltöltődtem tőle h magam sem akartam elhinni. Szuper volt! Azt hiszem jó lesz ez így h 2-3 naponta iktatok be pihi napot, pont jókor jön és utána hatékonyabb vagyok!

PE kardio intervallum és RR 2009 csípő-popsi volt a program. Szuperjó volt! RR is jól esett, már nagyon rég nem tornáztam rá, hát megéreztem rendesen azért :) Ma lehet megcsinálom a 2009 combot, és utána a belső comb+kar zónát PE-vel. És ha még belefér akkor egy kis hasizom sem ártana!

Kajában is viszonylag jó voltam, de ettem a maradék túrófánkból uzsira, viszont a vacsim már csak a turmix volt, és egyáltalán nem voltam éhes.

Estére viszont sajnos megint nagyon rossz kedvem lett, mert Aisikám bőre egyáltalán nem javul :( Reggelente mindig szebb neki, ilyenkor örülök és reménykedek h végre javulni kezd, de estére megint csúnya lesz, fürdetés után pedig főleg... Egyszerűen nem tudom mi lehet ez, és rettentően aggaszt, már kezdek én magam is belebetegedni ebbe az egészbe :( Holnap megyek vissza a doktornőhöz és kérünk időpontot és beutalót a Heim Pál kórházba, gyermekbőrgyógyászatra... Nagyon remélem kiderül végre mi ez és elmúlik, mert iszonyatos már ez az egész :(

81. nap (53,6 kg…)

Reggeli:  kcal ch
1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 vékony szelet bacon 100
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

zöldborsós csirketokány 250 10
durum tészta 180 35
Uzsi:

3 db túrófánk pici diabos lekvárral 300 35
Vacsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17

1465 139

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése