2013. április 1., hétfő

86. nap Mélypont...

Kész, azt hiszem totális mélyponton vagyok... Most nagyon résen kell lennem, mert a szakadék szélén állok, és ha nem vigyázok, akkor lezuhanok a mélybe, amit nagyon nem szeretnék...
Ez a húsvéti kaja-zaba halmaz nagyon durva volt most, állítom rosszabb mint Karácsonykor, bár akkor még csak tervezgettem a fogyókúrát, életmódváltást... De most h mi van velem, egyszerűen már magam sem értem... De azt hiszem kimerültem, és legfőképp szellemileg. Borzasztóan megvisel Aisa hetek óta tartó kiütése, ami továbbra sem szűnik, és társultak mellé a 15 hónapos védőoltások "áldásos" hatásai... Aisa kb egy hete nem eszik, ami napról napra rosszabb, inni is alig iszik... Pár napja kipirosodott a popsija, az eddig bevált kezelések meg sem mozdítják, sír minden pelenkázásnál, borzasztó :( Most már a szája mellett is pöttyös, szóval gyanús h a fogai is jönnek megint... Sokat nyűgösködik, és én pedig tehetetlen vagyok :( Érzem h teljesen leszívta már az erőmet ez az egész. És ez nem kifogás, aki Anyuka, tudja milyen ez, mikor felemészt az aggódás...

Szóval napok óta össze vissza eszek, nem tudom kontrollálni magam... Becsúszik itt süti, pogácsa, minden... És persze furdal a lelkiismeret, mégis újra és újra bűnbe esek... Csak reménykedni merek h ha végre elfogy itthonról minden "szemét" akkor sikerül nekem is kicsit vissza billennem! Egyszerűen MUSZÁJ, mert mindjárt itt a verseny vége, és a NYÁR! Legalábbis nagyon remélem, mert most még tél van a javából...

Azért meggyónom mit műveltem: tegnap addig morfondíroztam a kalácsról, h este 10 óra magasságában megettem 2 szeletet egy bögre tejjel, plusz 2 pizzás kiflit... Na ez már a szánalmas kategória, mert akkor miért nem volt elég "csak" egy szelet???? Ma pogácsát sütöttem, kapásból megettem belőle 3-at frissen.... Délután egy szendvics, most nemrég pedig egy szelet süti... már össze sem számolom inkább, be sem másolom ma a táblázatot, ez már tényleg nem ide való lenne...

Holnaptól viszont megpróbálom felkötni a gatyát és figyelni... A cél: no süti!!!!! kaja még mindig sok van, meg kell enni, de legalább ne szemetet egyek... Aztán szépen vissza kell térni a normális kerékvágásba!

Torna terén is gondok vannak, 2 napja vhogy nem akar menni... Tegnap abba is hagytam ugye, ma megcsináltam ugyan, de nem volt az igazi... Ugrálás most szóba sem jöhetett, képtelen lettem vna rá, így csak egy kis erősítést csináltam. PE kisvideók alapján farizom edzés súlyzóval 2 kör, és csípő formálás szintén 2 kör, de nem a teljes gyakorlatsor, mert ami az előzőben is volt csípőre, azt nem csináltam meg újra. Így durván 30-35 percet tornáztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése