2013. március 17., vasárnap

71. nap Újabb adatküldés

Hát, az elmúlt napok után nem lepődtem meg a mai mérlegelés eredményén... Csakis magamnak köszönhetem h a héten mért egyik legrosszabb eredményről kellett beszámolnom... DE még így is fogyást könyvelhettem el a múltkorihoz képest :) Szóval összességében egy szavam sem lehet. Nincs is, csak mérges vagyok magamra, mert lehetett vna jobb is... És nagyon megéreztem az elmúlt napok félre evéseit és a lazsálást a tornában... Látom magamon h megállt a fejlődés, sőt, inkább vissza is léptem 2 lépést... Nem szabad ezt még egyszer... Nagyon sok még a munka így is, nem még ha belazítok... A combomon nagyon nagyon sokat kell még dolgozni... Tiszta narancsbőr, és vastag is még mindig... Maximálisan rá kell állni a comb formálásra, a sok kardio mellett... Mert tudom h az is kell h égjen a zsír... De most már nagyon fontos h formálódjak is...

Ma már majdnem teljesen jó voltam, de délelőtt a kávém mellé még megettem egy szeletkét a tegnapi cukormentes almás pitéből... Ja, és reggelire kocsonyát ettem :D Mondjuk az annyira nem gáz, csak azért zsíros... Lehet a zsírból is visszább kéne vennem egy kicsit... A fehérje meg még mindig nyitott kérdés, vagyis már eldöntöttem h kipróbálom, csak még nincs rá keretem :(

Viszont, el is felejtettem írni, pedig óriási hír... Vmelyik nap felpróbáltam 2 farmeremet, ami CÉL volt h tudjam újra hordani, pár hete még legalább 4-5 cm kellett vna h beérjen, és most simán feljön, és kényelmesen be tudom gombolni :)))))))) Gyakorlatilag simán hordható :) Annyi h combban még nem tökéletes, nem tetszik, mert feszül... De remélem pár hét és tökéletes lesz :) Nagyon boldog vagyok!!!! Ezeket mind terhesség előtt hordtam utoljára :)

Ma végre sikerült tornáznom újra egy jót! Sokáig tanakodtam mire tornázzak, RR-t terveztem, de az elmúlt napok miatt jobbnak láttam egy ütős zsírégetős kardiot. Ezért PE zsírégető intervallummal kezdtem, hát brutál még mindig :) Volt is közben 1-2 holtpontom, de lenyomtam, és végre egész jó zenéket is találtam a gépemen, csak ki kell válogatnom még őket egy mappába, amivel már egész jól meg is vagyok, most már nem lesz ilyen akadály sem :) Szakadt rólam a víz, és még utána megcsináltam a kőkemény popsi edzést :) Még hasazni is akartam, de Aisa nyűgös volt, hallottam h nem bír vele Apper... Nagyon Anyás lett... De már így is elégedett vagyok, közel 40 perc, és baromira élveztem, végre megint :) Annyira jó volt utána izzadtan, csatkosan, de elégedetten menni zuhanyozni :) Holnap viszont mindenképp lenyomok egy RR combot, és utána vmi hasat.

71. nap (53,7 kg…)

Reggeli:  kcal ch
2 kis sz (42 gr) rozsos sokmagvas kenyér 120 19
fél tányér kocsonya szálkás hússal 250
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 sz almás pite (diabos) 130 20
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
egy közepes adag rakott krumpli 450 35
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fél pohár natúr joghurt túróval, pici diabetikus lekvárral 120 10
Vacsi:

2 db abonett 38 8
2 db dárdás ínyenc virsli (80gr) 170 1
kb 1 teáskanál light majonéz 20
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1625 111


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése