2013. március 29., péntek

82.-83. nap

Tegnap sem volt egyszerű napunk, teljesen kiborultam reggel Aisa csúnya kiütései miatt, és úgy döntöttem egy percig sem várok vele tovább, felhívtam a dokit tud e fogadni, és kértem beutalót a Heim Pálba, bőrgyógyászatra. Szerencsére azonnal fogadott, meg is írta a beutalót, és fel is hívta nekem a kórházat h biztosan fogadjanak. A tünetek alapján már látatlanban is megmondták mi a baj, de persze el kellett vinnünk megnézetni. Ma hajnalban indultunk Pestre h sorra kerüljünk, szerencsére gyorsan ment, és bejött amit a telefonban mondtak, a kiütések még a korábbi, február végi vírusos torokgyulladás következményei... Tenni nem sokat lehet vele, magától el fog múlni, csak lassan, 4-6 hét a lefolyási ideje... Kaptunk rá egy másik krémet, ami kicsit nyugtatja, de nem ettől fog elmúlni, hanem magától, csak még idő kell... és addig sajnos máshol is megjelenhet a testén. De a lényeg h nem komoly a gond, nagyon aggódtam már miatta...

Viszont hazafelé volt egy kisebb karambolunk is, egy lámpánál hirtelen befékezett előttünk egy autó és belementünk... A baj mindig csőstül jön :( De szerencsére nem lett bajunk az ijedtségen, és ez a legfontosabb...

Ma betartottam a pihenőnapot, sem időm sem energiám nem is lett vna tornázni, de így is terveztem. Tegnap viszont megnyomtam, megcsináltam RR2009 comb és hasizom blokkokat. Most ehhez volt kedvem és nagyon tuti volt :) Éééééés úton vannak a PE DVD-im, alig várom h kipróbáljam őket :)

A súlyom össze vissza ingadozik... egyik nap kicsit jobb, aztán meg megint nagyon rossz... Mára megint fél kg plusz... De most szinte biztos h a középidő miatt, határozottan szúr, görcsöl a petefészkem. Remélem vasárnapig még lecseng ez az egész, és az emiatti vízvisszatartás is. Bár ha belegondolok h holnap Kicsi Keresztfiunk szülinapját megyünk ünnepelni, aztán meg Húsvét, nem hiszem h sikerülni fog túlságosan betartani a diétát... Így aztán ezt a hónapot nem biztos h nagy sikerrel fogom tudni zárni :( De most nincs kedvem ezen idegeskedni, eldöntöttem h az utolsó hónapot a versenyben viszont meg fogom nyomni, szigorú leszek, mert eddig azért lássuk be, nem voltam túlságosan az. Visszább fogom venni a zsírt is, mert az lehet még sok, bár nem számolom, de sok sajtot, vajat és szalámi félét, virslit eszek. Vhogy ezeken kellene változtatnom, és akkor talán eredményesebb lehetnék. Nagyon szeretném legalább az 52 kg-t elérni a verseny végére, aztán a többi majd alakul szépen tovább. De nem hagyhatom h ne sikerüljön az amit kitűztem célul! És még van rá reális esély, csak TENNEM KELL ÉRTE! Úgyh most ez a hét már úgyis kicsit veszett fejsze, nem fogok siránkozni rajta, odafigyelek h rosszabb már ne legyen a helyzet, de nem fogom megvonni a finom falatokat sem!

82. nap (53,2 kg)

Reggeli:  kcal ch
1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr parasztsonka 70
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

zöldborsós csirketokány 250 10
durum tészta 180 35
Uzsi:

3 db túrófánk pici diabos lekvárral 300 35
Vacsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17

1435 139



83. nap (53,7 kg :SSSSSS)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
20 gr kenőmájas 70
sajt 20 gr 80
retek 15 2,2
Tejeskávé 46 4
Ebéd:

1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
2 tojásból hagymás rántotta 275 1
1 evk light majonéz 50 2
kb 15 gr sajt 80
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
20 gr kenőmájas 70
sajt 20 gr 80
retek 15 2,2
Vacsi:

1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr parasztsonka 70
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2

1610 113,6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése