2013. március 23., szombat

77. nap

Hát igen, reggel gondolkodtam h nem is állok inkább a mérlegre, mert tudtam h mi vár rám... Plusz fél kg :S Nagyon kár volt tegnap a pizzával elrontani amit végre elértem. De mindegy, majdcsak visszaáll a rend pár nap alatt...

Ma már odafigyeltem, teljesen korrekt napot zártam, és tornáztam is végre :) PE comb-popsi intervallum, h legyen egy kis kardio is benne, aztán meg akartam csinálni a 30 perces has-far súlyzónát. Aha... ez elég merész elképzelés volt részemről, ugyanis csak 1,5 kört tudtam megcsinálni belőle :( nagyon gyenge vagyok még, nem ment :( kicsit el is szontyolodtam, de nem adom fel, újra és újra meg fogom próbálni, és remélem majd egyre jobban fog menni... De ezek szerint még sok nekem a max...

Ma edzés után megkóstoltam a turmixot tejjel készítve, így sokkal sokkal finomabb volt, és sokkal jobban telített is! Most úgy jött ki h ez lett az uzsonnám, mert korábban tornáztam, de még vacsi időre sem lettem nagyon éhes, csak már kívántam h egyek vmit, főleg h rágjak. De összességében nagyon jó volt. Remélem mielőbb lesz hatása is :) 
Ja, és ma megint előkerült egy rövidnaci, szintén 36-os, na nem mondom h tökéletes, mert max strandra venném fel, de nagyságrendekkel jobban áll mint a másik. Alkalomadtán ezt is lefotózom majd :)

És még megemlítem, bár nem ide tartozik, a mai edzést megfejeltem még bő 1,5 óra fürdőszobai sikamikával is, úgyh remélem bőven égett a kcal :D


77. nap (53,4 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
4 sz pulykamell sonka 40
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

Bolognai 250 8
durum tészta 250 40
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
Vacsi:

1 tányér tökfőzelék 140 16,1
4 db kis csirke nugets 180 8

1476 128,1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése