2013. március 14., csütörtök

68. nap

Ahogy így nézem marhára találó és izgalmas címeket adok a bejegyzéseimnek, de jobb nem jut eszembe minden nap :D
Ma ismét jobb volt egy fokkal, eddig még nem is bűnöztem, de most falja Apper éppen az esti gabonapelyhet, és iszonyúan kívánom én is megint :( Kalóriába még maximálisan bele is férnék, de ch-ba már egyáltalán nem, így is több lett ma picit, a krumplis tészta miatt, amit ma ebédre készítettem. Idejét sem tudom mikor ettem utoljára, és vmi iszonyat jól esett. Olyannyira h kétszer szedtem :O A kalória értéke nem is eget rengető, na de a ch... durva... De nem baj, jól esett és ebédre lehet és kész :)

A torna az ami most ezen a héten egy nagy rakás nulla... Én nem értem mi van most velem :( Mondjuk ma is úgy jött ki h nem volt időm a szokásos időben, mert mentünk bevásárolni. Aisa alvás idejében tudtam volna, de már bele sem mertem kezdeni, mert olyankor mindig felébred... Hát ma nem ébredt fel, én meg csak vártam... Fürdetés után nekiálltam, de sztem nem sok értelme volt :( Ki akartam próbálni PE has-kar intervallum edzését, de 2,5 kör után abbahagytam, nem volt kedvem hozzá... Gondoltam akkor legyen comb+popsi intervallum, elkezdtem, de abból is csak 2,5 kört csináltam meg, egyszerűen nem ment :( jól megizzadtam ennyitől is, de sokkal sokkal hatékonyabb is lehettem vna és most ez vhogy nem megy :( Nem tudom mi az oka, hisz iszonyúan AKAROM, és imádom h már látszik is a változás és szeretném a végére még jobban  megnyomni, hisz már közel a cél, és mégis itt tökölök most :( Remélem jövő héten össze tudom kapni magam, ezt a hetet meg még túlélem vhogy... 

Holnap du vendégségbe megyünk, az tuti h elszállok majd vmivel... De a tornát nem hagyhatom tovább, muszáj lesz vmit normálisan végig csinálnom! Gondolkodom a kardio+erősítő intervallumon, de lehet h vmi RR lesz, már rég tornáztam vele :) A helyzet az h a legtöbb esetben amikor PE-re tornázok, a zenékkel van bajom... Nem találok sosem egy normális, igazán jó mixet ami végig pörgős és lendületes lenne... Pedig ez iszonyat sokat számít, ezért szeretek RR-re tornázni, imádom a zenét alatta...

Azt nem is írtam, elfelejtettem, h megvan a beutaló a lisztérzékenységi vizsgálathoz :) Már csak el kell mennem vérvételre, amit sztem jövő héten vmelyik nap megejtek, és kivárni az eredményt, ami kb 4-6 hét lesz... De legalább nem kell menni sehová, itt szépen leveszik a vért, aztán lesz még egy köröm a gasztros dokinál a leletért, és ennyi. Megmondom őszintén nagyon reménykedem h nem lesz pozitív, mert ha igen, akkor úgy isten igazából felköthetem a gatyát... De egyenlőre nem is akarok erre gondolni sem, úgysem tudok tenni ellene, hamarosan kiderül mi az igazság és kész...

68. nap (53,4 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) pirítva 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz sajtos párizsi 26
1 sz lapka sajt 56
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy adag (kb 320 gr) krumplis tészta 450 80
egy pohár apenta málna 45 11
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi: 

2 kis sz (42 gr) rozsos sokmagvas kenyér 120 19
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz sajtos párizsi 26
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1332 165,2


2 megjegyzés:

  1. Nikim,a tornával most valahogy én is így vagyok a héten:-(

    VálaszTörlés
  2. Akkor vmi biztos van a levegőben :) Én most arra fogom h talán kicsit pihennem kellett vna, hisz mostanában jól megnyomtam azért, és ehhez képest eddig meg sem mozdultam... lehet sok volt, ki tudja. De ma végre jobban ment :)

    VálaszTörlés