2013. március 7., csütörtök

61. nap

Semmi extra, kicsit éhes vagyok, úgy ennék vmi finomságot, persze csakis bűnös dolgokat kívánok :( És még a mai durum lisztes diabetikus palacsinta sem csillapította a vágyamat... Holnap lehet kipróbálom vmelyik bögrés mikrós sütit a csoportban közzétett recik közül, jó lesz a frankfurti leves mellé.

Ma végre egy igazán tuti jót tornáztam :) Megcsináltam a PE comb+popsi intervallum edzést. Az első kör után azt hittem ez nem is ér semmit, na a második után már éreztem, a 4.-et meg azt hittem már ki sem bírom :D Szóval szuper ez is! És mivel most időm is volt, és Aisa sem volt nyűgös, megspékeltem még egy jó kis csípő edzéssel is, ami 20 perc lett kb. Szintén PE kisvideós. Nagyon jól esett, megéreztem rendesen! Ráadásul egyhuzamban nyomtam le a 2 kört, úgy értem rögtön egy oldalra megcsináltam a dupla sorozatszámot, hát a vége felé kezdtem megbánni ezt a döntésemet :D De szuper volt tényleg.
Holnapra terv a has+kar intervallum, esetleg még egy kis plusz hasizommal. Felsőtestre vhogy most annyira nincs kedvem edzeni :/ Lehet csak hétvégén fogok BA teljes alakformálás keretin belül felsőtestezni... Most nagyon keményen szeretnék rámenni a comb-csípő-popsi részekre. Ezek a kritikusak, nagyon szeretném ezeket a részeket formálni. Persze jó lenne a felsőtestemet is szépen kidolgozni, de most úgy érzem az ráér, ha már a többivel viszonylag elégedett leszek, akkor több időt is fogok tudni erre szánni majd. Addig maradnak az intervallumos gyakorlatok amik mennek felsőtestre is, meg a heti 1x teljes alakformálás. És persze ha egyszer csak kedvem támad, azért nem fogok tenni ellene és edzek felsőtestre is :)

Két dilemmám van...

Az egyik h mennyi és milyen edzéseket kellene végeznem h elkezdjek szálkásodni, kicsit izmosodni... Vagyis tényleg kell e még nekem ilyen sok kardio, v inkább már másra kellene koncentrálnom... Fogalmam sincs...

A másik ehhez kapcsolódik, h az erősítő tornák mellé valóban annyira szükséges e a fehérjepótlás... Nem akarok testépítő lenni, még csak kifejezetten kocka hasra sem vágyom, de szeretném ha szép szálkás, tónusos vonalaim lennének... És nem tudom ehhez elég e ha szépen tornázgatok, és normálisan táplálkozok...

Ennek még vhogy utána kell járnom...

61. nap (53,6 kg)

Reggeli:  kcal ch
2 sz korpás kenyér (60 gr) pirítva 171 33
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz csirkemell sonka 15
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
1 bögre kakaó… 148 20
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér frankfurti leves 120 9
2 db diabetikus lekváros palacsinta 360 58,5
Uzsi:

Tejeskávé 46 4
fél diabetikus lekváros palacsinta 90 15
Vacsi:

2 sz korpás kenyér (60 gr) 171 33
vajkrém (kb. 60 gr) 150 3
6 kis karika szalámi 82
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1559 183,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése