2013. március 25., hétfő

79. nap

Ma is jól alakult a nap, bár rezgett a léc h mi lesz a tornával, mert Apper fél 6 után ért haza csak... Már elkezdtem tornázni, de csak a bemelegítésig jutottam, mert Aisa bele akart mászni a lavórba és megütötte magát... Képtelenség mellette tornázni, esélytelen... Pedig olyan jó lenne ha megszokná és addig játszana egy kicsit... Na de a lényeg h épp akkor ért haza Apper, így még épp volt annyi időm h az eltervezett edzést végig tudtam csinálni! PE comb-far intervallum (15 perc) majd has-far zóna (25 perc). Nagyon jól esett, szuper volt ismét :) Gondolkodtam h a régi kedvenc RR 2009 csípő popsit csinálom meg, de hatékonyabbnak látom most a zóna edzéseket, mert így 20-30 perc alatt 2 fő izomcsoportot is meg tudok dolgozni, nem csak egyet. Plusz a röpke kardio, így most a comb is be lett vonva kellőképpen :)

Viszont, ma a csoportban egy nagyon érdekes kérdést olvastam. Miszerint jobb először az erősítést csinálni és utána a kardiot. Nos, ez a kérdés bennem sosem vetődött még fel, mert vhogy evidens volt h előbb kardio, majd erősítés... A régebbi RR videok is ilyen elven épültek fel, bár abban nem volt kifejezett kardio, de az álló rész mégis olyan jellegű volt. Én ebből kifolyólag is így álltam be, másrészt a PE edzéstervben is mindig így van írva, h szándékosan v véletlen azt nem tudom. De sosem gondolkodtam még ezen. Viszont amiket olvastam elég érdekesnek és meggyőzőnek tűntek. Lehet h ki fogom próbálni fordítva. Csak kérdés mennyire fogom bírni :) De egy próbát megér. Hátha így még hatékonyabb lenne az edzés :)

Kajában is jó voltam ma is, bár több lett a kcal, mert ebédre ettem rizst is, és uzsira is ettem rendesen, sajnos csak hétvégén tudom úgy megoldani h korábban tornázzak és pont uzsira legyen a turmix. Így ma uzsiztam, majd kicsit később torna, majd turmix és picit még kellett vacsiznom is, bár éhes kifejezetten nem voltam, de kívántam az ízeket és h rágjak...

79. nap (53 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
3 sz pulykamell sonka 30
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
sült hús 200
fél adag rizs 150 20
párolt káposzta 120 10
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
pici maradék súlt hús 100
pici maradék párolt káposzta 80 5

1599 113,2

Ha minden jól megy, akkor holnap megyek vérvételre, a lisztérzékenység vizsgálathoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése