2013. március 26., kedd

80. nap

Reggel megejtettem a vérvételt, végre, most már "csak" ki kell várni az eredményt, ami elvileg 4-6 hét... Lehet izgulni addig... Megmondom őszintén egyre jobban félek az eredménytől... Fogalmam sincs tényleg mihez kezdek ha kiderül gluténérzékeny vagyok... De most megpróbálok még nem agyalni ezen...

Sajnos jobban aggaszt most még Aisám, még mindig nem múlnak a kiütései és nagyon rossz ez a tehetetlenség, fogalmam sincs mi okozza, kenem már minden félével, 3 orvos látta már, és semmi :(

Az időjárást pedig nem is tudom kommentáljam e még egyáltalán, mert már a hányinger kerülget ha csak kinézek az ablakon... Legszivesebben ki sem tenném a lábam, de muszáj kicsit levegőzni Aisával is... Úgy várom már a jó időt, mint vmi megváltást... Az étvágyam is nagyobb ilyen hidegben, ma be is figyelt uzsira egy kis túrófánk... Megkívántam és nem sokáig haboztam, meg is csináltam...

És ma torna sem volt, de most egyszerűen így döntöttem, mert bevallom őszintén most kedvem sem volt, másrészt meg is magyaráztam, kell a pihi is... Az utóbbi 3 napban megnyomtam, izomlázam is van, úgy éreztem ez most kell. Most úgy tervezem ha sikerül akkor kedden és pénteken fogok pihenő napot tartani, de a többi napon aztán bele kell adni apait- anyait! Főleg h mára vmi megmagyarázhatatlan módon feljött 40 dkg... pont 2 példás nap után, jó nagy tornák után... na ezt sosem fogom megérteni!

80. nap (53,4 kg…)

Reggeli:  kcal ch
1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 vékony szelet bacon 100
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

1 tányér hagymakrémleves 250 15
2 sz tk vollkorn kenyér pirítva (40 gr) 98 17
Aisa maradék tejfölös tokánya rizzsel (pár falat) 200 20
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

3 db túrófánk pici diabos lekvárral 300 35
Vacsi:

1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz sajtos párizsi 26
18 gr sajt 69
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1698 164

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése