2013. március 18., hétfő

Szégyen...

Én azt hittem tegnap már túl lendültem a nehezén, és végre újult erővel nyomom tovább a célomig, de úgy néz ki ez még nem történt meg... Nagyon mérges vagyok magamra, és tudtam h ez lesz, mégsem tudtam ellen állni a hűtőben árválkodó ishlernek, amit Sógornőm csomagolt még szombaton... Ebéd után elkezdtem sóvárogni érte, és tudtam, ha nem eszem meg, egész álló nap kísérteni fog, és utálom mikor nem tudom elhessegetni a gondolatot. És én hülye, megettem... És a vicc az h még csak különösebben jól sem esett, most pedig kifejezetten rosszul érzem magam tőle... Sztem kisebb cukor sokkot kapott a szervezetem, pont olyan, mint amikor cukorterheléskor megiszom a 75 gr glükóz oldatot... Megnéztem, egy átlagos ishlerben kb 50 gr ch van, hát nem is áll messze tőle...

De nem is azzal van a baj h most ezt megettem, hisz néha lehet, de én már lassan 2 hete ezt csinálom! Szinte minden nap becsúszik vmi, egy napot nem tudok normálisan végig csinálni... Közben meg sajnálkozok a tükör előtt h még vastag a combom stb, bla bla bla.... Jól tudom mit kéne tennem, és AKAROM is, mert eszem ágában sincs feladni a célomat, én nyárra akkor is bomba leszek ha a fene fenét eszik is, csak épp jelen pillanatban ez az egész úgy hangzik h bort iszok és vizet prédikálok :( Nagyon sürgősen össze kell kapnom magam, csak az a baj tényleg jól tudom mit kell tennem és hogyan kellene, mégis most vhogy nem akar menni... Eleinte próbáltam diabetikus sütikkel csillapítani az édesség iránti sóvárgásomat, de hiába. A másik meg h nem is értem mi ez nálam, hisz alapból nem is vagyok édes szájú, most meg képes vagyok reszketni érte... Remélem most h kicsit túladagoltam vége is lesz ennek és nem fogom kívánni pár hétig legalább... És azt is remélem tanultam végre a mai esetből, hisz jól sem esett, felkavarta a gyomromat és még mardos a bűntudat is... Nem beszélve arról h holnap mire számíthatok így a mérlegen majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése