2013. március 11., hétfő

65. nap

Nem úsztam meg... Ma már 54 kg voltam kereken :( És még napok vannak hátra a mensziig :( Ráadásul továbbra is fennáll a mérhetetlen édesség iránti vágyam, amihez most már éhesség is társult :( Jaj, borzasztó nehéz most :( Nem is tudom mit tegyek, küzdjek ellene, v értelme sincs, mert így is úgyis jönnek fel a dekák... De ha még el is hagyom magam, akkor ki tudja milyen következményei lennének... Ráadásul hétvégén súlyadat küldés... Megint hízás, v jó esetben stagnálás lesz :(
Torna is kevés volt ma, pont torna időben jött át a szomszéd kismama ismerősöm, megnézett pár holmit, mire végeztünk vacsi idő lett, majd fürdetés és fektetés... Viszont semmiképp sem akartam kihagyni a tornát, így utána álltam neki, végül kardio intervallumot csináltam a Zóna1-ről. Többre már nem volt energiám :( El is fáradtam ma, délelőtt tiszta kapkodás volt minden, takarítás, mosás, aztán mentünk ki, mert annyira szép idő volt, ki kellett használni, olyan fos időt mondanak a következő napokra :(

Holnap reggel gyorsan főznöm kell vmit, aztán be kell szaladnom a kórházba, mert úgy néz ki sikerül itt helyben elintéznem a lisztérzékenységi vizsgálatot! Ehhez minden protekciómat és ismeretségemet bevetettem, holnap kiderül mi is lesz pontosan a menete!

Holnap jó lenne már egy normális napot tartani, és tornázni is rendesen...

65. nap (54 kg :(  )

Reggeli: (melegszendvics) kcal ch
2 kis sz korpás kenyér (53 gr) 153 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz pulykamell sonka 20
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
fél narancs 20 4
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
1 db sült csirkecomb (felső) 150
párolt káposzta 120 10
Tejeskávé 46 4
1 db merci csoki 50 4
Uzsi:

1 adag csokis banános puding piskótával… 200 38
Vacsi:

3 db abonett 57 12
vajkrém (kb. 60 gr) 150 3
30 gr parasztsonka 115
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1432 121

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése