2013. március 10., vasárnap

64. nap

Ma majdnem megint beleestem ugyanabba a hibába mint tegnap... Anyósoméknál ebédeltünk, és megint volt finom cukrász süti... Egy hajszálon múlott h nem ettem belőle, az volt a "szerencse" h Aisa már fáradt volt, és neki egyébként sem akartam ilyesmit adni, így mi már eljöttünk, mielőtt kirakták vna az asztalra, így pedig amikor kérdezték könnyebb volt azt mondanom h nem kérek... De basszus, azóta is csak a sütin jár az eszem :( Iszonyú édesség iránti vágy van rajtam napok óta... Pedig a héten nem lehet mondani h nem ettem vna édességet, hisz volt palacsinta, mikrós süti, csoki és a tegnapi süti is, de egyszerűen sokszor úgy érzem meghalok vmi édességért...

Sajnos ma is elcsábultam még vacsi után... Először azt terveztem h megeszek 1-2 db merci csokit, de kitaláltam h eszek egy kis adag csokis gabonapelyhet tejjel. Namost, az imént utána számoltam, és hát jobban jártam vna a csokival... És kívánom is még mindig :SSSSS Nem tudom mi ütött belém, de ez vmi őrület... Nem vagyok alapból édesszájú, én hónapokig elvagyok bármilyen csoki v édesség nélkül, de most úgy érzem h KELL :SS Holnap sztem készítek pudingot, banánnal és egy kis piskóta tallérral, uzsira talán belefér egy kis ilyesmi, természetesen xilittel. Hátha végre nem kívánnám már ennyire...

Menszi közeleg egyébként 4-5 nap max és itt lesz, remélem azért nem fogok addig szenvedni a kívánósságommal... Az első plusz dekák mára már így is megjelentek, ma már 53,8 kg voltam, nem tudom sikerülni fog e 54 alatt maradni, főleg ha így folytatom :(

Tornát sem vittem ma túlzásba, baromi nehezen vettem ma rá magam h megmozduljak, nem tudom miért... PE comb+far zónát csináltam, ami csak 10 perc, de elég húzós, és még utána 2 kört RR 5 perces csípőgyakorlatából 1 kg lábsúllyal. Na, ennek a végén már fetrengtem :/

Jövő hétre hasonló a tervem mint most, a kisvideós intervallumokat fogom csinálni, kiegészítve vmilyen erősítő gyakorlatokkal, ezt nem tervezem meg egyenlőre, majd amihez kedvem lesz. De popsira és hasra mindenképp szeretnék dolgozni, combot sztem intervallum keretein belül gyilkolom tovább :)

64. nap (53,8 kg)

Reggeli:  kcal ch
2 sz korpás kenyér (60 gr) 171 33
vajkrém (kb. 60 gr) 150 3
6 kis karika szalámi 82
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
1 db sült csirkecomb (felső) 150
2 ek krumplipüré 102 15
párolt káposzta 120 10
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

almás-banános túrókrém xilittel kb 200 gr 150 30
Vacsi:

3 db abonett 57 12
kb 60 gr cottage cheese 60 2
30 gr parasztsonka 115
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Később:

egy kis adag csokis gabonapehely tejjel 180 27

1679 152

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése