2013. március 20., szerda

74. nap

Nos, készítettem ma képeket magamról, az említett rövidnaciban... Sztem nagyon látszik mi a gond, a csoportban is kiraktam a képet. Nagyon jól esett h sokak szerint semmit sem kéne már tennem, de sajnos én nem így látom. És tényleg megfordult már a fejemben h velem van a gond, de sztem a fénykép sokszor nem adja teljesen vissza a valóságot. Lényeg a lényeg h formásodnom, feszesednem és erősödnöm kell!!! Most megpróbálok több erősítő gyakorlatot csinálni, és ma végre megvettem hozzá a fehérje port is. Nem a legdrágább, biztos nem is a legjobb, de kezdetnek, és a semmitől biztosan jobb lesz. 

Nagyon aggaszt h izomból fogyok, mert azért a 2,5 hónap alatt lement 3 kg, és bár látszik is, mégis egyértelműen van még zsír feleslegem. És ezt már nem kg-ban kellene lefogynom, hanem átalakítani az arányokat... De hiába intervallozok egyfolytában, ha közben nem épülnek az izmaim, sőt még azt is leépítem ami van... Mert nincs fehérje pótlás... Szóval mostantól lesz, és kíváncsian várom a fejleményeket!

Ma ennek örömére el is maradt a torna, mert vásárolni voltunk, este meg már bele sem kezdek, mert sosem úgy sikerül ahogy szeretném. És el is döntöttem, inkább hétköznap tartok pihenő napot, mert hétvégén könnyebb tornázni, akkor Apper is itthon van egész nap, tud vigyázni Aisára bármikor.

Szóval holnapra terv, egy rövidebb kardio (mert már úgy megszerettem :D) és utána erősítés, majd jöhet a fehérje turmix :)))


74. nap (53,7 kg)

Reggeli: kcal ch
Tejeskávé 46 4
bundáskenyér 3 sz tk vollkorn kenyérből 250 24
tejföl (kb 50gr) 70 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

Tojásos rizslepény 350 15
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

5 db győri kakaós tk keksz 88 14
egy pohár tej 110 12
Vacsi:

3 sz tk vollkorn kenyér (60 gr) 150 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr kenőmájas 100
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2

1416 107,2


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése