2013. március 4., hétfő

58. nap

Felraktam a képeket a csoportban is, kicsit félve, de annyi de annyi pozitív visszajelzést kaptam, amiről álmodni sem mertem :) Annyira aranyosak a csajok, mindenki dicsért mennyire látványos, hihetetlenül jól esett... Fel is töltött energiával, nagyon kellett most ez a visszacsatolás, ahhoz h még elszántabb legyek, még keményebben nyomjam, hisz van értelme, de mennyire :) Na nem mintha egyébként nem lennék elszánt, de ez most adott egy extra löketet :) Ezúton is köszönöm mindenkinek :)

És sokan kifejezetten a popómat dicsérték meg, amit én igazából észre sem vettem :D De tényleg alakult az is, én meg annyira kishitű vagyok, azt hittem még mindig olyan plötyi, pedig tényleg alakult már. Na, ezen felbuzdulva most kőkemény hadjáratot indítok ellene, még jobban bedurrantom a következő hetekben :D

Annyi van h most ugye 1 hónapig a kardio intervallum edzést nyomtam többnyire, néha a kardio"erősítőt, de pl múlt héten már nagyon nyögve nyelősen ment, kezdtem ráunni úgy érzem. És épp azt terveztem h lecsökkentem a kardiot, erre ma jött a márciusi edzésterv, amiben PE éppen h megnövelte :D Na így ki kellett találnom vmit, ezért elkezdtem szemezgetni a kisvideókat megint. Bár nem nagyon szeretek úgy tornázni h közben a papíron kell nézegetnem mi következik és a leírásból v megértem pontosan v sem, de úgy döntöttem kipróbálom. 3 kardios videót is találtam ami megtetszett, ezeket fogom kombinálni és így biztosan nem fogom megunni. Közben ha kedvet kapok, akkor a DVD-ről is csinálom a szokásosat. Ma ki is próbáltam az elsőt, a kalóriafaló kardio edzést, ami ráadásul kifejezettem comb+popsira hat, hát azt hittem meg sem érem a végét :DDD Már a 2. körnél azt hittem képtelenség lesz végig csinálni :S A körök között tartottam is egy picit hosszabb pihenőt, olyan fél-egy percet, annyi kellett h ne köpjem ki a tüdőmet :D Brutál megizzasztott, de nagyon nagyon tetszett és jól esett!!!! A következő a comb+popsi intervallum lesz, majd szerdán. Holnapra a kőkemény popsi edzést tervezem lehetőség szerint egy kis felsőtesttel. És most aztán ha lehet még jobban várom a következő centizős adatküldést és fotózást :DDD

Diéta marad egyenlőre az IR-es. Rengeteget agyalok ezen az egészen, de nem akarok kapkodni... Most belekezdtem a D vitamin kúrába, jó lenne ennek is visszacsekkolni majd az eredményességét, és ennek kell 2-3 hónap... Addig ha belekavarok mást is, nem fog kiderülni sosem h végül is mi segített, már ha segít, de ebben nem kételkedem h meg fogom találni a megoldást.
Viszont ma felhívtam a Heim Pál kórházat, megkérdeztem h működik náluk ez a vizsgálat, és csak annyi h a háziorvostól kell beutalót kérni, hozzájuk pedig időpontot és már meg is csinálják, ráadásul ingyenes. Még a háziorvosnál futok egy kört h helyben esetleg nem csinálnak e ilyet, de nem sok reményt fűzök hozzá, így majd alkalom adtán kérek beutalót Pestre és kész. 2-3 hónap múlva úgyis menni kell Aisával is a Heim Pálba orthopédiára, kontrollra a lábával, és azt találtam ki majd ezt a két dolgot szépen összeegyeztetjük és akkor nem kell külön menni 2x. Addigra kiderül a D vitamin kúra eredménye is és így nem lesz elkapkodva az egész. Ezen a 2-3 hónapon úgysem múlik semmi akkor sem ha mégis kiderül h glutén érzékenységem lenne...

58. nap (54 kg)

Reggeli: kcal ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
margarin (kb 10 gr) 43
6 kis karika szalámi 82
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
egy tányér chilis bab 450 50
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

3 db túrós lisztmentes muffin 180 15
Vacsi:

2 kis sz korpás kenyér (53 gr) 153 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
3 sz csirkemell sonka 37
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1617 146

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése