2013. március 16., szombat

70. nap

Hát ma legszívesebben nem is írnék, ez a mai nap borzalmasan sikerült :/
A számok ezt nem fogják tükrözni, de itt látszik igazán h mennyire nem mindegy miből is jön össze az adott napi kalória, mennyire nem mindegy mit eszünk... Gyakorlatilag nem sok értelmes dolgot ettem ma, és érzem is, kopog a szemem az éhségtől :(

És a torna is elmaradt, emiatt meg már komolyan a hajam égnek áll... Délután akartam tornázni, de sütit kellett sütnöm, mert mentünk Sógornőmékhez, és nem akartam üres kézzel menni, mert szülinapja volt és Anyósomék is ott voltak... szóval sütöttem diétás almás pitét. Bár rossz a megfogalmazás, nem annyira diétás, de legalább diabetikus :) Tönköly és tk búzaliszt keverékéből csináltam a tésztáját, és xilittel édesítettem, szóval nem vészes, de a rama miatt nem is kalóriaszegény... Itthon csak a széléből ettem, de később sógornőméknél megettem még egy szeletet belőle. És egy sajtos rolót is megettem, és majdnem el is ájultam mikor megláttam hány kalória van benne... Viszont már nem vacsiztam... Ebédre csak levest ettem, de sajna azt uzsira is :/ szóval tényleg egy össze vissza, elcseszett lett a mai nap, torna nélkül is mindezt adatküldés előtt 1 nappal :((( Rajtam már csak a jó Isten segíthet holnap reggel mérlegeléskor :D Na, de egyáltalán nem vicces... most tényleg nagyon rossz voltam a héten és ezt azonnal be kell fejezni... A torna még jobban bánt mint a kaja, mert elterveztem h este fogok tornázni ha törik ha szakad, de közben eszembe jutott h ma lesz a Szombat esti láz, és ez az egyetlen TV műsor van amit imádok nézni, és ezt nem akartam kihagyni :( Ezt jómagam is tudom h csak kifogás, hisz meg is ismétlik holnap, de az már úgy nem az igazi :( Szóval ez van, egész héten lazáskodtam, és ezt a mai nappal igazán meg is fejeltem...

70. nap (53,3 kg)

Reggeli:  kcal ch
2 kis sz (42 gr) rozsos sokmagvas kenyér 120 19
2 teáskanálnyi vajkrém 80
6 kis karika szalámi 82
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér babgulyás 350 25
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

egy tányér babgulyás 350 25
1 sz almás pite (diabos) 130 20
Vacsi:

1 sz almás pite (diabos) 130 20
1 db sajtos roló 300 21
egy pohár apenta málna 45 11

1694 151

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése