2013. március 4., hétfő

57/2. nap

És itt a számlálást egyenlőre be is fejeztem, mert ma már nem ettem teljesen gluténmentesen... Kezdve azzal h a reggeli virslimben is volt. Csak azt nem értem a virslibe miért kell búzalisztet rakni??????? No komment...

Na mindegy, a lényeg az h egy régi kedves ismerősömmel beszélgettem, aki 3 éve lisztérzékeny, vagyis akkor derült ki nála. És azt mondta amíg nem derül ki nálam is h biztosan ez a helyzet, még ne kezdjem el a diétát. Végeztessem el a vizsgálatot, amihez viszont fontos h addig legyen glutén a szervezetemben, és ha pozitív lesz, akkor segít nekem a diétában és minden másban. 

Összességében eléggé elbizonytalanodtam... Mert végülis minek nekem tudnom h az vagyok e v sem, ha történetesen a diéta segítene a panaszaimon? Az épp elég bizonyíték lenne... De azért járok egy kört a témában, még ma megpróbálok beszélni a háziorvosommal h itt helyben mik a lehetőségek és ha tud adjon beutalót oda ahová szükséges. Azt mondta az ismerősöm h a Heim Pál kh-ban van ilyen centrum, ott felnőtteket is fogadnak, őket is megpróbálom ma felhívni h miként működik ez, térítéses e v beutalóval lehet menni stb. De jobban szeretném ezt itt helyben letudni az az igazság... Na mindegy, addig is eszegetek még mindent...

Tegnap nem tornáztam, betartottam a pihi napot, azért kell egy ilyen is. De ma már újra torna, csak még nem tudom mi lesz. Megérkezett a márciusi PE edzésterv és én ugye azt terveztem h kicsit csökkentem a kardiot, erre az új edzéstervben meg pont megemelte :/ Lehet akkor még ezt a hónapot ki kellene vhogy bírnom... DE nagyon kezdem megunni a sima kardio intervallumot, így talán majd nézek vmi kisvideót és még ha nehezebb is, de megpróbálok azokból is vmit összehozni... Csak én jobban szeretem ha velem együtt csinálja, mondja mi következik, mikor lesz szünet stb... Na, majd meglátom!

57/2. nap (54,1 kg)

Reggeli: kcal ch
1 db kukoricalisztes muffin  150 15,5
2 db dárdás ínyenc virsli (80gr) 170 1
kb 1 teáskanál light majonéz 20
kb 15 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
egy tányér chilis bab 450 50
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 danette vaníliás puding 195 29
Vacsi:

1 sz tk kenyér (43 gr) 108 20
margarin (kb 10 gr) 43
1 sz tavaszi felvágott 23
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3

1571 134,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése