2013. január 31., csütörtök

26. nap

Ma gyönyörű idő volt, sütött a nap és a levegő is kellemes volt, tiszta tavasz :) Sétáltunk is egy jót Aisikámmal délelőtt, nagyon jól esett :) Sajnos nagyon fújt a szél, dehát minden nem lehet tökéletes... Azért így is nagyon jól esett :) Aztán kitakarítottam a lakást, még az is jól esett :DD

A délutáni alvás pedig elhúzódott, így már bőven túl voltam az ebéden, ezért le is tudtam a tornát is. Hát, érdekesre sikeredett, kipróbáltam PE Rapid Cardio edzését, párszor megnéztem a videót és megtetszett, felírtam a gyakorlatokat és beállítottam ezt az online órát, zenét be és hajrá. Tök jó is volt, a 2. kört már eléggé meg is éreztem, de csodálkoztam a végén h még 10 perc sem volt... Na jó, gondoltam ez biztos ilyen hiper hatékony, de ahhoz képest meg tök jól bírtam... olvasgattam utána tovább az oldalon, és elolvastam alatta az összes hozzászólást, és abból kiderült h el van írva a videónál, nem is 2, hanem 4 kört kell belőle csinálni :/ hát nem kezdtem bele már újra, de legközelebb legalább már tudni fogom... Így csak fél munkát végeztem, emiatt kicsit mérges vagyok, mert tegnap sem vittem túlzásba, ma meg akartam pörgetni kicsit... Na de a semmitől azért több volt így is... És végülis nem is tartottam eddig pihi napot sem. De így holnap sem fogok... Muszáj megnyomni, mert mindjárt itt a hétvége, adatküldés ééééééés centizés :))) Húúúú de kíváncsi leszek... Ma nem mérlegeltem egyébként, a kísértés megvolt, de ellenálltam :)

26. nap

Reggeli: kcal ch
1 sz rozsos kenyér (45 gr) 110 25
25 gr hamburger melegszendvicskrém 60 6
20 gr cottage cheese 20
20 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
3 db győri kakaós tk keksz 53 8
Ebéd:

egy nagy tányér babfőzelék 400 50
egy kis darabka sült oldalas (csak szín hús zsír nélkül) 100
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi:

3 db abonett 57 12
magyaros szendvicskrém (kb 30gr) 75 1
20 gr cottage cheese 20
3 sz sajtos párizsi 38
kb 15 gr sajt 80
2 sz kápia paprika 12 2

1322 124

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése