2013. január 7., hétfő

2. nap Alakul :)

Ma már egész tűrhetően teljesítettem, és végre hosszú kihagyás után belevágtam a tornába is :)
Nem volt egyszerű napom, Aisám pont ma éjjel döntött úgy h fél óránként ébred, pedig nem jellemző Rá, majd egész nap is elég nyűgös és hisztis volt... Szóval nem éppen frissen és fitten kezdtem bele a Kick box edzésbe (ráadásul alig találtam meg a DVD-met :S) De nagyon nagyon jól esett :))) És nagyon örülök, mert tök jól bírtam, azt hittem a felénél ki fogok dőlni, és követni sem fogom tudni a mozdulatokat, de simán lenyomtam :) Persze kellemesen megizzadtam, dehát ez a lényeg :D Közben láttam magam h milyen csini leszek és ez nagyon lelkesített :) Alig várom h újra jók legyenek rám a terhesség előtti kedvenc farmereim :)

Étkezésben nem gondoltam h ilyen nehezen fogok visszaállni, és hát a csoportban látom mások milyen profin csinálják... Bár egyenlőre tényleg nem akarok annyira vas szigorú lenni, bízom benne h a mértékletesség és az IR diéta fő vonásainak betartása a sok tornával elég lesz... Ma már azért közelítettem a tervezetthez, majdcsak lesz ez még jobb is :) Az ebédek elég sokat nyomnak, de általában nem szoktam két fogásos ebédet enni, csak hétvégén és a hét elején mikor még van maradék leves is. Hétköznap csak egy félét szoktam készíteni és azt esszük 2 napig. Aisa miatt nem akarom túlságosan le lightosítani, hisz Ő is azt eszi amit mi, de azért mindig figyelek h ne legyen túl zsíros és fűszeres. 

2. nap

Reggeli:          kcal             ch
2 sz tk vollkorn kenyér 100 20
teavaj (15 gr) 110
4 sz csemege karaj 49
fél doboz kefír 65 4
20 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
Ebéd:

egy kis tányér palócleves 200 10
Kis szelet karfiolos pulykamell szelet sajttal-tejföllel sütve 250 5
rizs (kb 3 evk.) 150 30
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db tízórai keksz 121 17
1,5 dl tej 75 8
Vacsi:

3 sz tk vollkorn kenyér pirítva 150 30
tojáskrém 100

1598139,3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése