2013. január 4., péntek

-1. nap -> ráhangolódás :)

Közeledik a vasárnap, a fogyiverseny kezdő napja, azt hiszem éppen itt az ideje h ne csak elméletben hangolódjak a diétára, hanem gyakorlatban is elkezdjem szoktatni magam a dologhoz... Ma már nincs süti és nasi, elkezdtem tanulmányozni újra az IR diétámat, a régi étrendjeimet, ilyenkor örülök h vezettem szorgalmasan, mert most sokat segít újra felépíteni a dolgot, és nem kell méregetnem sem annyit a számoláshoz, mert szinte mindent megtalálok benne :) Megpróbálok olyan 1200-1400 kcal között enni és max 160 gr ch, de ennyi szinte sosem volt meg régebben sem... Meglátjuk :)

A tornát még mindig nem tudom mikor fogom csinálni, mert mostanában Aisa ebéd után alszik, tele hassal pedig nem célszerű tornázni... Ha pedig sokat várok, akkor nem fogom tudni befejezni, mert addigra felébred... Egyenlőre ami kivitelezhetőnek tűnik, az az, amikor Apper hazaér fél 5-5 körül. És akkor addig Ő vigyáz Aisára, amíg én tornázok. Most ez a terv, aztán majd alakul vhogy! Ha alszik délelőtt, és épp nem kell főznöm, v vasalnom, akkor meg tudom oldani olyankor is.

Van már tuti edzéstervem, amihez profi segítséget kaptam Nonótól :) Egyenlőre ez alapján indulok el, aztán meglátjuk, de sztem tuti hatásos lesz :) Valamint most elkezdtem letölteni a Tatarek tornákat is, ha épp kevesebb időm van, ezek is jók lesznek, és lehet még meg is tetszik majd :)

Éssssssss megérkezett a csodaszép NonóÉletmódos bögrém is, plusz karszalagot is kaptam, ezekről mindig eszembe jut majd h miért is csinálom és bizony az is h semmi sem lehetetlen ha teszek érte :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése