2013. január 30., szerda

25. nap Véééééégreeeeee :))

A tegnapi dilemma után ma reggel már nem bírtam magammal és ráálltam a mérlegre...  Na de most legalább kellemes meglepetés ért, szóval megérte :) Végre lement a plusz és még egy kicsi és végre 55 kg alatt vagyok :))) Egész pontosan 54,8 kg :) Már egy jó ideje nem voltam ennyi, még szoptatás alatt volt, amikor sok tejcsi volt és nem számított h sokat eszek, plusz rengeteget sétáltunk a jó időben... A gondok ez után következtek mikor elfogyott a tejcsi, és a jó időnek is vége lett, ezáltal a maratoni sétáknak is... Na de most már jó irányba haladok és igen végre HALADOK :) Jó lenne most már nem átlépni többet az 55-öt, ez egy ilyen lélektani határ most... A következő pedig az 54 lesz :) Végülis nem rossz eredmény ez eddig, ha hétvégéig még lemegy 30 dkg, akkor meglesz a -2 kg és ez egy hónap alatt több mint tökéletes! Nem is terveztem gyorsabban fogyni, ez így tényleg tökéletes!
De már nagyon várom a hétvégét, a centizést :) Remélem nem fog csalódást okozni... Minden esetre nagyon odateszem magam a héten a tornában :)
Ma sem tartottam pihi napot, de sok időm sajnos nem volt, PE kisvideókra tornáztam, has és csípő formálás. Kb 20 perc volt az egész, de a semmitől több :)

És végre talán a Hold hatása is elmúlt, mert végre nem vagyok éhes, tiszta megváltás már ez, pedig 2 napja sokkal kevesebbet is eszek, és mégsem vagyok éhes :))) Hurrrrá :))

25. nap (54,8 kg :D)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozsos kenyér (45 gr) 110 25
25 gr hamburger melegszendvicskrém 60 6
20 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db cerbona fitt műzliszelet 84 14
Ebéd:

1 db hortobágyi húsos palacsinta 330 32
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi:

2 db abonett 32 6
Tojásrántotta 2 tojásból 250 1
hagyma 15

1178104

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése