2013. január 23., szerda

17.-18. nap

Tegnap sajnos nem tudtam már írni, nagyon nehéz napunk és főleg éjszakáink voltak :( Sajnos a Kicsikém beteg lett, életében most először lázas... Napközben nem is volt annyira vészes, egész jó kedve volt, viszont este és éjjel borzalmas volt :( Remélem hamarosan jobban lesz, mert nagyon rossz látni h szenved :(

Mivel napközben még jól volt, délelőtt tudtam főzni, életemben először székely káposztát csináltam :) Féltem tőle, de nagyon jól sikerült, tökéletesen elégedett vagyok vele :) És bár tudom h nem éppen diétás étel, én azért figyeltem és úgy gondolom h ebédre minden további nélkül belefér egy tányérral! Most kb 3 napig ez lesz az ebéd, mert ebből elég nehéz kis adagot készíteni :D

Du pedig mikor Apukája hazaért még tudtam tornázni is, mert akkor is egész jól volt még és eljátszottak. Amitől igencsak tartottam, RR 2010 Alakreform óra 45 perc álló része. Meg voltam róla győződve h nekem ez nem fog menni, gondoltam majd 100x meg kell állnom közben, de legnagyobb meglepetésemre végig tudtam csinálni :))) És annyira de annyira jó volt h az vmi szenzációs :) Nagyon élveztem végig, az első perctől az utolsóig :) Nekem ismét bebizonyosodott h RR tornáit szeretem a legjobban, annyira jó pörgős és olyan jó ösztönzőleg hat rám, és nem utolsó sorban élvezem is közben és nem a végét várom már az elejétől kezdve... Nekem ez fontos... Viszont! Hasizom és felsőtest edzésben inkább Péntek Enikő... mert nem dögleszti meg azt az egy izmomat amire dolgozunk, hanem ugye közben váltunk másra is... Úgyh ennek fényében fogom kérni a következő edzéstervem összeállítását: csipő-popsi, comb csakis RR, hasizom és felsőtest PE és tőle még legalább heti 1x megpróbálom megcsinálni a kardio intervallum edzést is, mert az is nagyon jól pörget, csak zene kell alá... És mivel sokan dícsérik BA-t, vele is fogok néha tornázni, a Nyerj időt és a 200% ami számomra kibírható :)

Ma elvileg pihi napom van, de sztem be is tartom, mert 2 napja nem igazán tudtam aludni, fáj és zsong a fejem is és fáradt is vagyok, de ha netán mégis úgy alakul azért lehet becsempészek vmi rövidet :D

Tegnapi kajáim:


17. nap

1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
margarin (kb 15 gr) 70
2 sz csemege karaj 40
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
Ebéd:

egy adag székelykáposzta 400 30
egy kis szelet rozskenyér (35gr) 91 19
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi:

3 db abonett 57 12
tonhal saláta 180 1

1355 121,3

Tonhal salátából már szó szerint mérgezést kaptam, maradt vna még mára is egy adag, de kidobtam, mert úgy érzem besokalltam vna vele nagyon... most egy ideig hanyagolom a tonhalat :)

Mai kajáim:
18. nap

Reggeli: kcal ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
teavaj (kb 15 gr) 112 2
2 sz csemege karaj 40
20 gr füstölt sajt 85
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
1 db mandarin 40 8
Ebéd:

egy adag székelykáposzta 400 30
1,5 sz tk vollkorn kenyér 75 15
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db sütőtökös túrós muffin 160 30
Vacsi:

3 db abonett 57 12
zöldfűszeres szendvicskrém 80 2
3 sz csemege karaj 60
20 gr füstölt sajt 85
2 sz kaliforniai paprika 30 4

1522145,3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése