2013. január 13., vasárnap

8. nap

Hétvége lévén ma sem volt 100%-os az étkezésem, de sajnos továbbra is tart h folyton éhes vagyok... Vagyis csak délután, reggeli után semmi gond nincs, ebédig tökéletesen jól el vagyok, eszembe sem jut h ennék vmit. Azonban ebéd után kezdődik h folyamatosan ennék... de minimum óránként v 2 óránként max ENNEM KELL!!! És nem nassolásról van szó, mert nem kifejezetten édességet v nassot kívánok, hanem szó szerint éhes vagyok és mindegy h mit, de ennék... Sajnos nem tudok másra gondolni, mint arra h megint nagyon tombol az IR-em... Plusz lehet kevés is amit eszek, nem tudom... Egy dologban biztos vagyok, nem ész nélkül szeretném elérni a célom, hanem egészségesen! És tényleg nem az érdekel most h a mérleg mit mutat, persze azért jó lenne 55 kg alá menni, de ha nem lesz meg az 52 a verseny végére, nem fogok hanyatt esni... Az érdekel legfőképp h a centik menjenek és változzon a testem!!! És ha ehhez az kell h kicsit többet egyek, akkor többet fogok... És talán nem utolsó sorban így nem lennék örökké éhes... Az esték borzalmasak :( Pedig ma is cottage cheese-t ettem vacsira sonkával, csak már most nem olyan sok zsömlével, de hiába alig 3 órája ettem meg és már legalább egy órája éhes vagyok... :( Az viszont tény h ebédre nokedlit ettem, ami fehér lisztből készült, ez ugye nem jó, de sajnos mivel nem itthon ebédeltem, nem tudtam elkerülni :( és holnap is ugyanez lesz az ebédem...
De nem rizsázok tovább, próbálkozom beállítani a dolgokat a lehető legjobban h ne éhezzek és a cél felé is haladjak...

Torna ma nem volt, az edzésterv szerint is pihi nap volt, és be is tartottam. Du gondolkodtam h lenyomok vmi 20 percest, de aztán elmaradt... Holnap viszont új hét, és új edzésterv:

2. hét: 

H: INEP egész álló+fekvő részek
K: pihi
Sz: Kickbox
Cs: 2009 csípő+popsi és a 2009 has fele!
P: pihi
Sz: Nyerj időt
V: pihi

A holnapit már várom, szeretek erre tornázni, és a csütörtöki is szupi lesz :) A Kick box is jó lesz, bár tervezem h kipróbálok helyette mást, pl Péntek Enikőtől vmi kardiót, de még nincs hozzá DVD-m, és ezt macerásnak tartom kis videó alapján, nem tudnám teljes erőbedobással csinálni ha közben azt kell figyelnem mi következik és meddig :/ Szombaton pedig túlélem vhogy BA-t, bár hátha ez a program nem lesz annyira uncsi... a 200%-ra emlékszem h szerettem, de már arra sem annyira emlékszem pontosan, régen tornáztam már ezekre.

Mai kajáim:

8. nap

Reggeli:          kcal             ch
1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
kb 60 gr cottage cheese 60 2
30 gr parasztsonka 70
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
Ebéd:

egy kisebb tányér májgaluska leves 140
egy adag bakonyi gombás hússzelet 250 6
nokedli (kb 150gr) 250 45
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db sk műzlis keksz 120 20
1 db narancs 45 8
Vacsi:

1 sz rozskenyér (40gr) 120 24
kb 60 gr cottage cheese 60 2
1 sz csirkemell sonka 10

1417 151,3


 

1 megjegyzés: