2013. január 11., péntek

6. nap ---> első mérlegelés :)

És igen igen igen :)) Ma reggel már nem bírtam a kíváncsiságommal és ráálltam a mérlegre, és alig hittem a szememnek, máris lement 1 kg :) 1 hét alatt :) Nem számítottam ennyire, de azt éreztem h vmennyinek kellett már lemennie. Gondolom nem lesz ez így minden héten, sőt... De nem is kell h így legyen, mert nem akarom h túl gyorsan menjen le, aztán meg visszajöjjön... Bár, nyilván ez csak rajtam múlik :) Szóval -1 kg, de hozzáteszem, ez pont annyi, amit a szülinap+ünnepek alatt a töménytelen sütizéssel szedtem fel... Most pont ott tartok mint ezek előtt, ha innen indultam vna még jobb lehetne most a helyzet... Na de nem rossz ez így sem :)

Ma pihi napot tartottam, minden szempontból! Tegnap takarítottam, ma főznöm sem kellett, mert Nagymamikám küldött finom vadast, és torna szempontból is pihenő nap volt a mai. Lett vna épp időm és kedvem is tornázni, de most úgy döntöttem betartom a pihit, az előzőt úgysem tartottam be, és nem szeretném h a nagy kezdeti lelkesedésemmel hirtelen túlhajszoljam magam, aztán emiatt belefáradjak és feladjam... ez szóba sem jöhet... szóval ma lazulás volt és nagyon jól is esett :) Még szoliba is majdnem elmentem, de végül nem indultam el csak amiatt...

Az étkezéseimet folyamatosan próbálgatom beállítani h jó legyen, bár úgysem tud minden nap egyforma lenni, de vmi most nagyon nem volt jó, mert este és éjjel is sokszor nagyon éhes voltam... ez lehet h még csak a kezdeti állapot, szoknia kell még a szervezetemnek h most már kevesebbet kap, de sztem kevés a fehérje amit beviszek, és ugye a torna is bejött a képbe... Éjjel nem tudtam aludni (megint...) és ezen agyaltam. Félek h még ebből a kevés izmomból is fogyok amim van... és ezt nem szeretném. Ezért is írtam az elején is h nem is annyira a fogyás lenne a lényeg, hanem h alakuljak, zsír helyett izom legyen rajtam és formálódjak. Ehhez viszont több fehérje kellene, és talán akkor nem is lennék éhes sem... Megfordult a fejemben h vmilyen fehérje turmixot kellene inni, de az most nekem nem fér bele, túl drága sajnos... így első körben megpróbálom házilag megoldani. Néztem édes és sós túrós recepteket is, majd ilyesmit próbálok gyakrabban enni, főleg estére és esetleg torna után is. Meglátjuk mire lesz elég!

Ma viszont kicsit megint több lett a kalória bevitel, ez egyrészt az ebéd miatt van, az elmúlt két nap nagyon lightos lett, általában nem lesz ennyire, másrészt este csaltam egy kicsit :/ Miután megettem a saját kis tk zsömlémet a zöldfűszeres túrókrémmel és csirkemell sonkával, még megettem amit Aisa hagyott fél vajas kiflit is :( Annyira finom volt, és annyira jól esett... Nem kellett vna már, de ez van... Most ezt tök ciki leírni, talán legközelebb ez majd visszatart abban h bűnözzek!!!

6. nap (55,3 kg)

Reggeli: (melegszendvics)         kcal            ch
3 sz tk vollkorn kenyér  150 30
30 gr kenőmájas 100
sajt 120
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db sk műzlis keksz 60 10
Ebéd:

vadas hús gombóccal 650 40
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 db narancs 45 8
1 db sk műzlis keksz 60 10
Vacsi:

1 db tk zsömle (55gr) 135 25
fél vajas kifli… 57 11
zöldfűszeres túrókrém kb 2 evőkanálnyi 120
2 sz csirkemell sonka 20

1609 142

Mérlegre legközelebb ismét egy hét múlva fogok állni, nem akarok nap mint nap ezen stresszelni, és ez így jó :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése