2013. január 18., péntek

13. nap 2. mérlegelés

Ma reggel ismét mérlegre álltam, és hát, kicsit csalódott voltam... Pedig hát itt hangoztatom h nem akarok kapkodni, és nem az a lényeg mit mutat a mérleg, mégis rosszul érintett picit h ezen a héten egy grammot sem fogytam, sőt egy pici még jött is vissza :(
De nem csináltam ebből különösebb ügyet, majd jövő héten jobb lesz... Plusz most fog megjönni is, az is lehet az oka... Megyünk tovább és kész :)

Ma nagyon húzós napom volt, délelőtt takarítás, főzés, mosás és vasalás. Délután pedig tornáztam. Kipróbáltam PE kardio intervall edzését. Hát, kemény :/ Pedig nem nagyon voltam formában, így éreztem is h nem csináltam teljes erőbedobással, de megéreztem bőven így is... Legközelebb sokkal jobb leszek! Viszont kelleni fog mellé vmi pörgős zene is, mert ez vmi borzalom így :D

Ma estére kipróbáltam h kenyér helyett abonettet ettem. Ugyanúgy jól laktam, csak nem mindenhez tudom elképzelni az abonettet... Sajnos nagyon kenyeres vagyok... De lesz amikor helyettesítem, főleg ha kicsit sok már a kalória napközben. Pl ma is így volt... A reggeliből viszont nem engedek! :D

13. nap (55,4 kg)

Reggeli:          kcal             ch
2,5 sz tk vollkorn kenyér (50 gr) 130 25
teavaj (kb 15 gr) 112 2
3 sz füstölt sonka 150
20 gr sajt 85
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db mandarin 40 8
pár db földimogyoró 60 2
Ebéd:

Tejszínes csirkecomb krumplival 450 35
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi: 

3 db abonett 57 12
kb 60 gr cottage cheese 60 2
3 sz csirkemell sonka 37
1 db főtt tojás 90
retek 15 2,2

1518 110,4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése