2013. január 9., szerda

4. nap

Már a 4. napot tapossuk, halad az idő :D Igaz én már az előtte lévő napokban is elkezdtem odafigyelni, és nem is bánom h így tettem, mert bizony kellett és kell is idő h átálljak... És így h írogatom, számolgatom amit eszek, így látom h mennyire elengedtem magam...

Ma viszont már majdnem kevés is lett a végösszeg :D Mondjuk nem sokszor lesz sztem ilyen, mert a mai ebéd elég lightos lett és általában az szokta megnyomni a kalóriát. Viszont visszább vettem a reggelik és a vacsorák feltétjeiből is, mert túl sok volt... Majdcsak kialakul már...

Íme a számok:
4. nap

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (40gr) 104 21
teavaj (kb 10gr) 80
2 sz sertéspárizsi 57
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
fél sz rozskenyér 55 12
pici teavaj 50
1 sz sertéspárizsi 30
Ebéd:

egy tányér zöldborsó főzelék 250 20
pici sült hús 80
egy szele

1 sz rozskenyér (40gr) 104 21
Uzsi1:

Tejeskávé 46 4
Uzsi2:

1 db zabfalat keksz 56 7,3
1 db narancs 45 8
Vacsi:

1 sz rozsos kenyér (45 gr) 110 25
tojáskrém 100

1213 122,3

Viszont vmi még mindig nem jó, mert esténként éhes vagyok mindig :( Most is... Amit tudok, szinte nulla zöldséget eszek, ezen változtatni kellene... De vhogy a családban sem eszik senki ilyesmit, így van megszokva és nagyon nem sikerül ezen változtatni... Gyümölcsöt is lehetne és kellene is többet, de vhogy nem kívánom azt sem... Du megettem egy narancsot és utána majd éhen haltam estig...

Tornából ma pihi napom lett vna, de ma Aisa hamarabb elaludt, még ebéd előtt, és kihasználtam az időt :) Már máskor is szemezgettem a Péntek Enikő tornákkal, és gondoltam kipróbálom, de nem élesben akartam mikor amúgy is torna nap van, hátha nem tetszik, nem válik be és akkor nem tudom teljes erőbedobással csinálni. Meg mivel nincs hozzá DVD-m, csak a neten lévő rövid videók, egyébként is úgy gondoltam nem biztos h tudom majd rendesen követni. Nos, a követéssel nem volt gond, de a kivitelezés már kevésbé volt sikeres :/ Hát, nem gondoltam h ennyire gyenge vagyok :/ A has+popsi edzést csináltam meg súlyzóval... Hát utólag rájöttem h talán vmi könnyebbel kellett vna kezdenem... Már a 30 teljes felülés is kifogott rajtam, aztán az oldaltartásban láb emelés és húzás, hát a saját testemet sem tudtam megtartani, támaszkodnom kellett a másik kezemmel... Van még mit fejlődnöm, az tisztán látszik... De szerencsére nem szegte ez kedvemet, mert talán most még jobban akarom mint eddig!!!! Majd szép fokozatosan belejövök és megerősödök! Egyébként tényleg gyilkos ez a Péntek Enikő basszus... RR hozzá képest piskóta... Torna után mozdulni is alig tudtam, kíváncsi leszek holnap h megy majd a 40 perces teljes test edzés RR-al...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése