2013. január 8., kedd

3. nap

Hát, ma sem volt egyszerű napom, de összességében azért nem lett vészes! Ma is délutánra terveztem a tornát, de délelőtt hívott Anyósom, h hurkát, kolbászt sütnek, menjünk vacsorára... Hát ennek 2 szempontból sem örültem, egyrészt mert vacsorára én már nagyon nem akartam ilyesmit enni, de ugye most volt náluk disznóvágás... Másrészt meg tudtam h akkor nem fogok tudni tornázni sem...

Így a tornát megpróbáltam még délelőtt megoldani, amíg Aisa hagyta, de összességében sikerült is a kitűzött célt kivitelezni :) Bár, azért fele annyira sem voltam ma elégedett magammal mint tegnap :/ Az RR 2008 felsőtest torna teljes mértékben kifogott rajtam :( A feléig sem bírtam, le kellett raknom a súlyzókat és anélkül folytattam... majd újra fölvettem, de így sem tudtam végig csinálni :( Aztán megcsináltam ugyanerről a DVD-ről a hasizom felét, ennyi is volt tervben, de Aisa sem hagyta tovább, addigra már nagyon türelmetlen lett, én meg ki is feküdtem, szóval lehet egyébként sem bírtam vna végig azt sem :/ Hát, remélem lesz ez jobb is... Mert van munka bőven!

Holnap elvileg pihi nap lesz torna szempontjából, de azért lehet beiktatok vmit, majd meglátom :)

3. nap          kcal             ch
1 db rozsos magvas stangli (Aldis 50 gr) 211 25
tojáskrém 100
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
Ebéd:

egy tányér húsleves sok zöldséggel, hússal tészta nélkül 100 2
sült hús (kb 15 dkg, nem mértem…) 250
1 sz tk vollkorn kenyér 50 10
szilva befőtt 80 15
Uzsi:

Tejeskávé 46 4
Vacsi:

májas hurka kb 10 dkg 350 15
1 sz rozsos kenyér (45 gr) 110 25

1399 107,3

Nem igazán sikerül még összehangolni a kalória és szénhidrát mennyiséget... de ezzel régen is pontosan így voltam... Mindegy, majd meglátjuk így mire jutok vele!

A helyzet viszont az h estére mindig nagyon éhes vagyok :( Vacsizni 6-7 között szoktam, lehet estére még be kéne iktatnom vmit, de nem tudom mit, hisz a kalória így is sok, a ch meg kevés, de ch-t meg estére már nem kéne... szóval nem tudom... de majd kialakul vmi...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése