2013. február 1., péntek

27. nap Gondolataim...

Hát igen, ma reggel megint mérlegre merészkedtem, de nem is értem minek... Megint híztam... +30 dkg, így megint 55 fölött vagyok... Mikor indul már meg??? Most már kezdek türelmetlen lenni... :( Lemondtam az esti kenyérről is, holott az IR diéta megengedi, sőt... és anno is fogytam ennek ellenére is! Abbahagytam az édesítőszert, hátha attól voltam folyton éhes, üresen iszom a teát, ami borzalmas, már azon gondolkodtam inkább iszok egész nap csak vizet, de mi már ez h még a teáról is le kell mondani??? Meg még miről??? A végén már attól is hízni fogok ha csak levegőt veszek... Muszáj vminek történnie, mert így nem lesz jó... Gondoltam én h nehéz lesz ezt az utolsó pár kg-t leadni, de h ennyire... Minden esetre kitartok és küzdök tovább, hisz azért még nem olyan sok idő telt el...

Annyi mindent tanultam egyébként, hihetetlen h mennyi félrevezető dolog van a fogyás és a mozgás terén is... Az étkezést nem is említem, millió módszer és irányzat van, az ember csak belezavarodik mi is lenne neki a legjobb... Egyébként nekem az a véleményem erről h ki kell tapasztalni, hisz nem válhat be mindenkinek ugyanaz, más a szervezetünk, másképp reagálunk... Én eddig azt hittem nekem az IR diéta bevált, de kezdek elbizonytalanodni ebben... Sokan dicsérik és ajánlják a paleot... na de azt már nem, a reggeli kenyeremről SOHA nem fogok lemondani, ha ez kellene ahhoz h vékonyabb és csinosabb legyek, akkor inkább így maradok... Nem beszélve az ebédekről, h soha semmihez ne ehessek rizst v krumplit, soha ne ehessek tésztát, TEJTERMÉKET??? hát szó sem lehet róla... Nagyon remélem h be fog bizonyosodni az elméletem, ami egyébként sok esetben bizonyított már, h a mértékletesség a titka mindennek... Én most ezt alkalmazom, hisz teljese egészében nem mondtam le semmiről sem, csak jócskán visszavettem, és abban bízom ez és a sok mozgás elég lesz. A héten eddig még nem tartottam pihenő napot. Na nem azt mondom h halálra tornáztam magam, mert volt olyan nap, amikor csak 10 perc volt, de a semmitől akkor is több. Ebben van minden reményem... Nagyon szeretnék már változást látni... De úgy érzem ettől is fényévekre vagyok még :( Kíváncsi leszek a centizésre!!! Vasárnap reggelre tervezem, és a mérlegelést is, holnap nem szeretnék ráállni, remélem kibírom...

És a tornáról még annyit... Péntek Enikő oldalán szoktam olvasgatni. És annyi mindent tanultam... Amiket sosem tudtam és gondoltam vna... Pl én sosem tudtam azt h zsírt égetni csak kardio-val lehet. Meg voltam győződve róla h RR brutál erősítő tornái maximálisan formálnak. Igenám, de a nevében is benne van h erősítő. Na attól nem leszünk vékonyabbak... És a hasunk sem lesz soha lapos pusztán a felülésektől... És nincs mese, be kell látnom nekem is h sok a zsír rajtam és kevés az izom. És ahhoz h ebből vmit is ki tudjak hozni, előbb a zsírt kell eltüntetni... Úgyh most elsősorban erre szeretnék rámenni, heti 3x tervezek kardio edzést végezni, és ehhez a PE intervall edzéseket fogom alkalmazni. Sok jót olvastam róla, remélem nálam is működni fog és hamarosan lesz eredménye is... Mellette csinálom az erősítő tornákat is, főleg combra, csípőre. Ha marad idő akkor hasra és felsőtestre, de ezeket akár későbbre is hagyhatom, minimális felsőtest erősítő hatása az intervall edzésnek is van. Majd rámegyek jobban, ha már elégedettebb leszek az alsó fertályakkal...

Viszont nagyon gondban vagyok a tornákkal, egyszerűen nem találom hozzá a megfelelő időpontot... Sajnos Aisa alvási ideje nem jó, mert közvetlen ebéd után alszik el, és én is akkor szoktam ebédelni vele, így utána min. 1-1,5 óráig nem jöhet szóba. Ha nem ebédelnék vele, és rögtön tornáznék mikor elalszik, ez kivitelezhető lenne, csak akkor meg mikor ebédelek??? Mert ha közvetlen torna után jól bekajálok akkor sanszos h nem sok értelme volt... Aisa mellett pedig nem tudok tornázni, már próbáltam párszor, de milliószor meg kell állnom, mert v rám mászik v elém és félek h megütöm, v rosszat csinál és közbe kell avatkoznom... Így én nem látom értelmét a tornának, nem tudok elmélyülni benne, nem érzem hatékonynak... Az egyetlen esélyes időpont amikor Apper hazaér és tud rá vigyázni, az esetek többségében ilyenkor tornázok, csak ez meg két okból nem tökéletes, az egyik h ha vmit intéznünk kell, pl bevásárlás, azt ilyenkor szoktuk és máris elmarad a torna ha nem tudom megoldani hamarabb... A másik h ilyenkor már elég nyűgös szokott lenni Aisa, és bár az Apjával van, a szobából hallom ha sír, és zavar, sokszor emiatt nem csinálok már többet, pl ma is a rapid kardio mellé még akartam csinálni egy kis csípő és hasizom gyakorlatot, de sírt Aisa és így már nem volt kedvem... De közben meg olyan jól fel voltam pörögve, nagyon jól esett vna még legalább 10-15 perc, v akár 20... Szóval baromira nem egyszerű és fogalmam sincs mikor és hogyan lesz erre megoldás... Gondolkodtam a reggeli edzésen is, de egyrészt tuti Aisa felébredne, másrészt akkor mikor reggelizzek??? Ha előtte akarok, akkor már felkelhetnék fél 6-kor, ha utána akkor meg éhen döglök és energiám sem lesz... Áh, nem tudom...

27. nap (55,1 kg)

Reggeli: kcal ch
55 gr korpás kenyér 157 30
teavaj (kb 15 gr) 112 2
3 sz sajtos párizsi 38
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
3 db győri kakaós tk keksz 53 8
Ebéd:

Tejszínes pangasius zöldséges rizzsel 600 24
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

Aisa maradék joghurtos babapiskótás almája… 40 10
2 db győri kakaós tk keksz 35 5
Uzsi2:

a natúr activia 93 7
Vacsi:

2 db abonett 32 6
100 gr baromfi virsli 198
mustár 35 2
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1675 106

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése