2013. január 26., szombat

21. nap Katt???

Ma egész jó napom lenne, leszámítva h szegény Aisikám még mindig nincs jól :( Láza már nincs szerencsére, de tele lett pöttyökkel, és semmit sem akar enni :( Remélem most már vége lesz ennek a betegeskedésnek...

Délelőtt szépítkezni voltam, jól esett :)

És mivel szegény Tündérkémet elnyomja a betegség, a napokban újra 2x alszik, így a délutáni alvás időben tudok tornázni :) Na és itt jön a katt, talán nálam is megtörtént, elvileg szabad hétvégém lenne, de mint említettem 2 napot is vétek lenne kihagyni torna nélkül, ezért mára egy jó kis gyilok tornát iktattam be magamnak :D először is RR2009 comb! Ez volt régen a kedvencem (meg a 2008 is) imádom a zenét benne, mindent úgy ahogy van az egész. És régen le is tudtam nyomni az egészet minden kínzóeszközzel együtt, még ha beledöglöttem is, de most sajna nem ment végig :( Az utolsó 5 percben félre kellett raknom a step-et, mert már nem bírtam felhúzni magam rá... de azért legalább nem álltam meg, folytattam a talajon :) Dőlt rólam a víz a végére, de annyira jól esett h csak na :) Muszáj több RR tornát csinálnom, mert ez pörget fel igazán, ezt érzem h valóban hat, a többi csak úgy eltelik vhogy felettem, nem tudom másképp fogalmazni... 
És miután végeztem a combbal, gondoltam kemény leszek mint a fagyott kutya.... lenyomom a csípő popsit is :D Na igen, itt már tényleg meghaltam :D DE ez ment végig :) Nagyon jól esett, érzem is most mindenemet deréktól lefelé :D Talán lesz izomlázam is, eddig egyszer sem volt csak minimális, pedig én szeretem az izomlázat, akkor tudom h tényleg dolgoztam :)

Mostantól szeretnék többet dolgozni combra és csípőre, popsira. Nagyon zavar ez a terület... sokkal jobban mint bármi más, pedig a hasamon is van sajnos :( Torna közben kértem Appert h készítsen pár képet rólam, és milyen jól tettem, mert torna közben már hajlamos vagyok azt képzelni h hú már milyen jól nézhetek ki, közben meg... nagyon is látszik még min kell dolgozni... DEEEE pontosan ezért dolgozok és csinálom, mert MEG AKAROM CSINÁLNI, le akarom és le is fogom faragni ezeket a centiket!!!!!!!!!!!!!!

Nem éppen szalonképesek, de azért megmutatom a képeket :)



Mai kajáim: 

21. nap

Reggeli:         kcal             ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
2 db baromfi virsli (80gr) 174 8
20 gr sajt 80
mustár 35 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 kocka milka csoki 40 2
Ebéd:

egy tányér húsleves sok zöldséggel, hússal tészta nélkül 100 2
egy adag (280gr) sonkás karfiolos csőben sült tészta 434 42
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db mandarin 80 17
natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
Vacsi:

egy nagy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
egy pici sajtos tejfölös nudli (kb 120gr) 240 35

1630 153

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon csinos vagy. Ha majd egyszer én is szülök egy kis bébit, remélem utána olyan csinos leszek mint te.
    És nem vagy semmi, hogy lábsúllyal nyomod. Ügyes vagy nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon kedves vagy, jól esik nagyon amit írtál :) Összességében tényleg én is örülök h így nézek ki szülés után, csak ugye az ember lánya mindig elégedetlen :) de ez így van rendjén, csak tenni kell ellene és kész :)

      Törlés