2013. január 20., vasárnap

15. nap

Megvolt a torna, a tervezett BA Nyerj időt. Ez nem volt olyan rossz :) A bemelegítés része mondjuk nekem több mint vicces, ezért magamtól melegítettem be előtte pár percben és utána kezdtem az alakformálós részt. Ez viszont egész jó volt, nem volt uncsi és meg is éreztem itt-ott :) Szóval ezt máskor is fogom alkalmazni, most pont elég is volt, és örülök h tettem ma is vmit :) Sajnos az extra farizom részre nem maradt időm, mert Aisikám nagyon sírt és nyűgös volt, nem maradt az Apukájával (jön a foga...) de majd legközelebb azt is megcsinálom!

Meg sem néztem még a jövő heti edzéstervet, ideje lesz áttanulmányoznom :)

Kajában nem voltam ma sem rossz, most egész jól sikerül tartani 1500 kcal körül, így nem vagyok farkas éhes sem és hát ha minden igaz akkor talán fogok tudni így fogyni is, eddig legalábbis úgy néz ki :) Na azt nem mondom h nem tudnék enni, főleg így esténként, de azért ez egész más, mint a mardosó éhség...

Vacsira ma vmi über finomat ettem, már nem először készítettem tonhalsalátát, egy kedves ismerősöm receptje alapján, és most egyébként is rákaptam a tonhalra. Ma is ezt készítettem és abonettel ettem. A kukoricás abonett nagyon finom és 3 szelettől teljesen jól lakok, ha tápláló feltétet eszek hozzá. Ez most így nagyon bevált :) A tonhal sali receptet egy külön bejegyzésbe fel is fogom tenni, hátha más is szereti :)

15. nap (55kg :D)

Reggeli:          kcal             ch
1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
teavaj (kb 15 gr) 112 2
2 sz csemege karaj 40
20 gr sajt 85
2 sz kaliforniai paprika 30 4
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
Ebéd:

egy tányér húsleves sok zöldséggel, hússal tészta nélkül 100 2
egy közepes adag rakott krumpli 450 35
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

150 gr sült tök 120 25
pici meggyszósz (csak leve) 100 10
Vacsi:

3 db abonett 57 12
tonhal saláta 180 1

1566 135,3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése