2013. január 21., hétfő

Folyadék

Már korábban terveztem írni a folyadék fogyasztásról, mert eddig ez nem kapott szerepet, az étrendben sem szerepel, mivel olyasmit iszok amit nem kell beleszámolni semmibe sem. Nos, nagyrészt tisztított vizet fogyasztok, és még egy nagy rész teát (gyümölcstea édesítővel...) A tisztított vízzel kb 3-4 éve ismerkedtem meg, Anyukámék vásároltak egy víztisztító berendezést. Utána hónapokig tőlük hordtam palackokban a vizet, mert nagyon megszerettem, ami számomra is furcsa volt, mert egyébként nem szerettem sosem a vizet, a csapvizet meg sem bírtam inni, az ásványvizet pedig csak kis mértékben, de inkább szörppel, v limonádé formájában. A tisztított víz viszont nagyon finom, nincs semmi utóíze, selymes és valóban szomjoltó. Nem sokkal később mi is beszereztünk itthonra egy víztisztító készüléket, azóta mindent ebből készítek, ezzel főzök. A tea is teljesen más belőle, sokkal tovább friss marad és nem lesz zavaros.
A másik amit minden nap nagy mennyiségben fogyasztok, az a tea, azon belül is leginkább gyümölcs tea. Édesítővel iszom már évek óta, viszont ezen 2 napja változtattam, ugyanis igen érdekes és elgondolkodtató dolgokat olvastam róla... Egész más kapcsán, véletlenül botlottam bele egy mondatba, ami nagyon elgondolkodtatott és további nyomozásra ösztönzött... Egyenlőre nem írok róla részletesebben, amíg nem bizonyosodok meg magam a részletekről, de később mindenképp beszámolok! A lényeg, mostantól a teát kevés xillit-el iszom, de megpróbálom anélkül is megszokni, ami nehéz lesz, de talán nem lehetetlen...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése