2013. január 20., vasárnap

Első súlyadat küldés :)

És igen :) Reggel igencsak félve álltam a mérlegre a pénteki kisebb csalódás után, de nagyon örülök h végül megtettem és nem a pénteki adatot küldtem el, ugyanis kereken 55 kg vagyok ma :) Ami azt jelenti h a verseny kezdete óta, vagyis 2 hét alatt 1,3 kg ment le :) A pénteki így már tuti a közelgő menszi miatt volt, ma reggelre be is köszöntött, így eltűnt a felesleges víz is :) Hurrá :) Már csak 3 kg van hátra, és bő 3 hónap, ha csak havonta 1 kg megy le most már, akkor is tuti vagyok :) A centikre leszek még veszettül kíváncsi :)

Tornával nem tudom ma mi lesz, mivel reggel megjött, fájdogál a hasam, de azért vmit jó lenne csinálni, hisz tegnap is kimaradt... Lehet most így különösen jó is lesz BA, nem hajszol agyon, de azért megmozgat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése