2013. január 6., vasárnap

Számok és adatok

Csak h mindenki lássa, és főleg én is h honnan és hová tartok :)



65 kg voltam 2009-ben


Pár hónap alatt sikerült elérnem az elsőre kitűzött célom, ami 55 kg volt, majd felbuzdultam és eldöntöttem nincs lehetetlen, folytattam kő keményen a diétát, ami nem éhezés volt, sőt itt már okosabban csináltam, és az IR diéta + sok sok mozgás hatására 2010-re már csúcs formában voltam, legalábbis magamhoz képest :) 50-52 kg között mozogtam, de előfordult az is h 49-et mutatott a mérleg!

Ez a cél újra:

És lássuk a jelenlegi helyzetet...
Bár "csak" 56 kg vagyok, sajnos sztem kinézetre legalább olyan rossz a helyzet, mint az elején 2009-ben... DE tegyük hozzá h közben szültem egy édes kis Csodát , így aztán egyáltalán nem bánom, másrészt megvan a tökéletes módszerem és tudom h kellő akarattal és kitartással újra meg tudom csinálni és el fogom érni a célom!

Szóval innen start és nagyon jó lesz majd 4 hónap múlva mellé rakni az eredményt :) Tudom h büszke leszek magamra újra, és a Családom is büszke lesz rám, mert ÚJRA MEGCSINÁLOM!!!! Hajrá :D

Még egy kicsit a számokról!
Ugye a terhességet 52 kg-val kezdtem, 9 kg-t híztam, így 61 kg-val mentem szülni, 56-kg-val jöttem ki a kórházból, majd az első hetekben, mikor még odafigyeltem lement 53-ra... Aztán a tejcsi miatt jött az evészet, majd még több evészet és 54-55 kg között mozogtam, de ekkor még volt tejem és rengeteget sétáltunk, ami szinten tartotta a dolgot, viszont ahogy jött a rossz idő a nagy séták egyre inkább elmaradoztak, majd a tejcsi is elfogyott, csak az étvágyam maradt meg... ekkor már inkább 55-56 kg között voltam, majd jött a szülinap és az ünnepek, ami újabb +1 kg, így már 56 kg fölött vagyok most a verseny kezdetén...

Így vágok neki:

Magasság (m): 1,63
Induló súly (kg): 56,3 kg
Álomsúly: 52 kg
Kezdeti körfogatok(cm):
mell: 82 cm
derék: 72 cm
csípő: 94 cm
comb: 57 cm
vádli: 35 cm
kar: 28 cm

2 megjegyzés:

  1. nagyon jol nezel ki most is!!!! sikerulni fog az alomcel elerese. hajra, hajra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszi :) Igen, sikerülni fog, mindenkinek aki tesz érte :)

      Törlés