2013. január 2., szerda

Vágjunk bele :)

Nos, aki ismer, régóta nagy naplóíró vagyok, bár tény egy ideje inkább a háttérben, csak magamnak írogattam a memoárokat :) Most azonban úgy döntöttem meg is osztom a hozzám közel állókkal.

A fő téma a kis családunk mindennapjai, de leginkább Én leszek, mert rá kellett jönnöm, h leginkább magammal foglalkozom a legkevesebbet! És itt az ideje ezen változtatni, több értelemben is :)

Az első és legfontosabb, amiről most leginkább szó lesz, h újra CSÚCS formába hozzam magam szülés után :) Eltelt azóta már 1 év. Ezt az időt maximálisan Aisára fordítottam, minden percemet Neki szenteltem, és úgy érzem ez így is volt/van rendjén, de most már úgy érzem itt az ideje egy kicsit magammal is foglalkozni!

Aki ismer, tudja, nem volt egyszerű az idáig vezető út, kemény diétával értem el h jöhessen a kis Csodánk, a terhességet is nagyon szigorúan végig diétáztam, nem is híztam sokat, csak 9 kg-t. Ebből szülés után pár héttel már csak 2 maradt, azonban a szoptatás alatt ingadozott 1-2 kg, ami egyáltalán nem zavart, a tejcsi volt a legfontosabb :) Most már lassan 1,5 hónapja nincs tejcsi, csak az étvágyam maradt meg, és még plusz 1 kg, így összesen 4-5 kg-tól szeretnék megszabadulni, ami nem sok, de van egy olyan érzésem h nehezebb lesz, mintha dupla ennyit kéne leadnom :S

A módszer az IR diéta lesz, legalábbis nagy vonalakban. A szénhidrátra fogok leginkább odafigyelni, de nem szeretnék magamtól semmit sem teljesen megvonni, nem szeretnék koplalni. A terhesség előtt és alatt ugyanis annyira szigorú voltam sokszor h ennek eredményeképpen az elmúlt egy évben minden szemetet megettem, szinte úgy éreztem h ki vagyok éhezve mindenre és tömtem magamba mindent amit nem lenne szabad... Persze igyekeztem odafigyelni azért, de többnyire erősebb volt a vágy a finomságok iránt... Viszont most már úgy érzem maximálisan feltankoltam magam ezekkel, sőt, már rosszul érzem magam, ezért is érett meg a gondolat a változtatásra! És nem utolsó sorban, nyárra már szeretnék újra csinos és fitt lenni :)

Ahhoz h biztosan elég kitartó legyek Nonó fogyiversenyére neveztem be, na nem a nyerés miatt, hanem mert így ott lesz a korlát, a kontroll h mindig tudjam nem szabad most már bűnözni :)

Az odafigyelés mellett a mozgásra szeretnék nagy hangsúlyt fektetni, nem is a fogyás lenne annyira fontos, hanem h formálódjak, a centik menjenek le!

Az még kérdéses a sok mozgást hová fogom a napirendbe beilleszteni, de majd szépen kialakul, megoldom :)

A verseny pedig január 6.-án indul, most még én is csak ráhangolódok, sajnos ma ezt még 3 szelet süti mellett tettem meg, még mindig van az ünnepekről maradék.. De ha elfogy, a portára sem engedek ilyesmit :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése