2013. január 6., vasárnap

1. nap START

Mától hivatalosan is kezdetét vette a fogyiverseny, most már tényleg nagyon oda kell tennem magam :) Ami egyébként nem lesz egyszerű, mert a hétvégék eleve sosem egyszerűek, nem itthon ebédelünk ilyenkor, ráadásul Anyósoméknál disznóvágás van :/ 

Számoltam tegnap is, még mindig elég sok... 1800 kcal körül tuti nem fogok fogyni, ettől egy kicsit lentebb kell menni még... Jó is h elkezdtem hamarabb számolni, mert így legalább látom min lehetne még javítani, de nem akarok kapkodni, ráérek, nem az a célom h 1-2 hét alatt váltsam meg a világot, hanem h szép lassan, legkésőbb a verseny végére lemenjen az a pár kg, de leginkább a sok sok centi... A sok kalória egyébként ahogy néztem és gondolkodtam, abban rejlik h nem cseréltem le semmit light-ra... De az igazság az h nem is nagyon szeretném! Pl margarin helyett többnyire teavajat használok, mert sokkal egészségesebb, bár tény sokkal zsírosabb is... De elvileg az én ellenségem nem a zsír, hanem a szénhidrát... Persze nem tonnaszámra eszem azért a zsírt sem :D A másik a sajt, amit imádok... és az is elég zsíros... Minden esetre adok most így esélyt a dolognak h ezeket nem cserélem le, inkább csökkenteni próbálom és meglátjuk!

Mérlegelni csak hetente szeretnék... Régen minden nap mértem magam, ez már beteges volt... Most nem szeretnék ebbe a hibába esni! Adatot ugyan csak két hetente kell küldeni, azért én magamnak jegyzem minden héten.

Nagy izgalomban vagyok egyébként és nagyon elszántnak is érzem magam :) alig várom h a régi farmereim újra jók legyenek rám és csinos legyek, és nyáron már ne kelljen azon agyalnom h ki merek e menni a strandra :) már csak azért sem, mert Anyósoméktól hatalmas ajándékot kapunk, elvisznek minket nyaralni a Balatonra :) Szóval addigra nem is kérdés h bomba formában kell lennem :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése