2013. január 21., hétfő

16. nap

Semmi extra nem volt a mai napban, kajában sztem jó voltam, éhes sem voltam különösebben és a torna is megvolt :)
Viszont már megint rájöttem h a felsőtest és hasizom tornákkal nem vagyok teljesen kibékülve :/ Nem is mennek úgy ahogy szeretném... de csak bele kell jönni gondolom, és muszáj, még ha nem is ezek a problémás területek, erősödnöm itt is kell... nincs is gond egyébként a teljes átmozgatós tornákon ezekkel a részekkel, csak mikor kifejezetten csak ezekre tornázok, akkor nem bírom... Na de majdcsak lesz ez jobb is :) Nagyon nagyon akarom!!!! Úgy várom már h látványos legyen az eredmény. Jó lenne tudni h a jelenlegi helyzetemből a most elkezdett életvitel és mozgás mellett nagyjából milyen eredményt lehet kihozni nyárig... v a verseny végéig? Baromira kíváncsi vagyok :) És csak erre koncentrálok és nyomom keményen a tornát, remélem meg is marad ez a lelkesedésem :)

16. nap

1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
teavaj (kb 15 gr) 112 2
2 sz csemege karaj 40
20 gr sajt 85
2 sz kaliforniai paprika 30 4
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 capuccino 70 5
Ebéd:

Fél tányér húsleves sok zöldséggel, hússal tészta nélkül 80 2
egy közepes adag rakott krumpli 450 35
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi:

3 db abonett 57 12
tonhal saláta 180 1

1465110


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése