2013. január 10., csütörtök

5. nap

Haladunk, haladunk :)
A mai napunk elég vegyesre sikeredett, a délelőtt szuper volt, vendégeink voltak. Délután viszont már gáz, Aisa korábban aludt el, de délután már nem akart, így egész délután nyűgös és hisztis volt... Pedig azt terveztem h du is alszik egy keveset, és akkor tornázok, mert később dolgom volt, és nem akartam kihagyni semmiképp a mai tornát... De szerencsére bezsúfoltam még az estébe, így tiszta a lelkiismeretem :) RR2009 40 perces blokkja volt a soron, hát nem mondom h 100%-ban végig csináltam, de egész tűrhetően ment! Érdekes, mert nem volt vészesen izomlázam PE után, pedig azt hittem moccani sem fogok tudni, lehet nem is jól csináltam az egészet... Na mindegy, holnapra tuti meglesz az izomláz, mert azért RR sem volt kutya...
Holnap pihinap lesz, és sztem be is tartom, nem akarom h a nagy lelkesedésben hirtelen túlhajszoljam magam, aztán meg azért hagyjam abba, v adjam fel, mert nem bírom... Szóval holnap pihi!

Kajában ma is hasonlóképpen végeztem mint tegnap. Viszont este és egész éjjel is nagyon éhes voltam, remélem ma nem így lesz...

Holnap v szombaton tervezek mérlegre állni! Nagyon kíváncsi vagyok már mit fog mutatni, ma is éreztem kísértést h ráálljak, de nem tettem, nem akarok csak hetente! Viszont már most érzem h van vmi változás, mintha máris rendeződne a testem, v legalábbis odabent vmi. Nincs úgy elnehezülve a hasam, szó szerint könnyebbnek érzem magam! Hát kíváncsi leszek tényleg :) Holnap már lehet nem bírom megállni h ne méretkezzek :D

5. nap

Reggeli:          kcal             ch
60gr rozskenyér 160 40
teavaj (kb 10gr) 80
kb 50 gr kenőmájas 162
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db sk műzlis keksz 60 10
Ebéd:

egy tányér zöldborsó főzelék 250 20
1,5 sz tk vollkorn kenyér 75 15
1 db sült baromfi virsli 100
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db sk műzlis keksz 120 20
Vacsi:

2 sz tk vollkorn kenyér 100 20
20 gr kenőmájas 70
retek 15 2,2

1284135,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése