2013. január 16., szerda

10. nap

Tegnap este elmaradt a blog írás, pedig egész jó kis napom volt :) Végre végre egyáltalán nem voltam éhes egész nap, és este sem és éjjel sem, és nem is lett sok a kalória a nap végére :) Szóval talán közelítek a megfelelő étrend megtalálásához! Uzsira túrót ettem naranccsal és teljesen eltelített, rá egy bő fél órára pedig tornáztam is egyet, annak ellenére h elvileg pihi napom lett vna :D Viszont ahogy olvasgattam a csopiban, edzés előtt fél órával érdemes túrót enni, így meglesz a szükséges fehérje az izom épüléséhez. Nah, ezt nem hagyhattam ki :D Annyi mindent tanultam már a csoporttól, mindenkinek hálás köszönet!

Tegnap a Péntek Enikő (továbbiakban PE) belső comb + kar edzést csináltam meg, igaz csak 2 kört, mert a 3.-ra már nem volt időm. Macera viszont az órát figyelni közben, de a netes stopper azért nagy segítség volt. Nekem viszont jobb lenne tudnom miből hányat csináljak, azt számolnám és kész, nem az számítana mennyi ideig kell. Úgyh legközelebb szépen leszámolom minden gyakorlatból mennyit lehet 1 perc alatt megcsinálni, és aszerint fogom végezni. Max ha rövidül a teljes edzés ideje, akkor emelek a gyakorlatok számán :)
Nagyon tetszett egyébként ez a belső comb edzés, nekem az a terület (is) elég kritikus... és több irányból is megcélozta, nagyon jó volt! Kár h nem maradt időm a 3. körre, a másodikat is nagyon megéreztem már, biztos kellett vna még a 3. is, de azzal vigasztaltam magam h ez is több volt mint a semmi :D

Ma RR2009 csípő+popsi és egy kis hasizom lesz a program, már várom, nagyon szeretem ezt a DVD-t, igaz a has részét nem sokszor csináltam még, de ami késik nem múlik :D

Étkezésben próbálom követni a tegnapi tendenciát, és talán jó lesz ez is végre :)

Mérlegelésre baromira kíváncsi leszek pénteken, már nagyon várom... Határozottan érzem magamon h alakulok. Lehet ez most nem lesz annyira látványos a mérlegen, egyrészt mert voltak napok mikor többet ettem, másrészt kb pont hétvége környékén meg is fog jönni... (ez nem túl szerencsés h pont most kell küldeni is a súlyadatot :/) De hosszú távon gondolkodunk most és leginkább a tükörre fókuszálunk és nem a mérlegre :))) Hajrá ÉN :DD

10. nap

Reggeli:          kcal             ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
teavaj (kb 15 gr) 112 2
fekete erdei sonka 20 gr 50
sajt 10 gr 40
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
Ebéd:

1 adag rakott kel 450 30
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 db narancs 45 8
2 evőkanál túró 74
Vacsi:

1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
40 gr olajos tonhal 80
1 db főtt tojás 90
kb 1 teáskanál light majonéz 20

1403 111,5



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése