2013. január 12., szombat

7. nap

Nagyon gyorsan eltelt a mai nap, délelőtt főzés, takarítás. Du pedig elmentem szolizni egyet, nagyon nagyon jól esett, és attól h már kezd lenni egy kis színem, még sokkal csinosabbnak érzem magam :) És felvettem az egyik régebbi farmeremet, hát kicsit préselni kellett magam, de belefértem :D De jól éreztem magam benne, és lesz ez még sokkal jobb is :) Aztán még egy kicsit vásárolgattunk is Hugicámmal a Lidl-ben!

Majd mindezek után tornáztam is, hisz ma már nem hagyhattam ki :) Nos... Béres Alexandra Pörgesd fel című DVD-jére tornáztam ma, már nagyon régóta meg van ez nekem, de talán 3x ha tornáztam rá... Nos, ma rájöttem h miért.. Nekem borzasztóan unalmas... Azt hittem sosem lesz vége, tény h hosszú is, mert 60 perces a program, de halálra untam magam... Nem azt mondom h nem éreztem meg, sőt! Éreztem h hatásos és a 2. körnél éreztem h kipirul az arcom (ilyenkor tudom h ég a zsír :DDD) és csak ezért az egyért nem hagytam abba... De többet sztem elő sem veszem ezt a DVD-t... Ezért szeretem RR-t, olyan pörgős, olyan jól motivál, igaz h közben meghalok, de legalább élvezem :D És van még ezen kívül legalább 3 féle BA tornám, de emlékeim szerint azok is hasonlóak... Nem jön be, pedig régebben volt amire többet tornáztam...

Tegnap este és éjjel végre nem voltam éhes! Kérdés minek köszönhető, annak h vacsira túrót ettem, v az h eleve többet ettem estére, mint az előző napokban, mikor nagyon éhes voltam utána... Ez ma sem fog kiderülni, mert ma is hasonló a helyzet, vettem a Lidl-ben Cottage cheese-t, azt ettem és egy tökmagos zsömlét, ami szintén a Lidl-ből való, hát megmértem, és 85 gr volt :/ Elvileg ennyit én már nem ehetnék estére, de olyan finom volt, és éhes is voltam, annyira jól esett... Aztán bántott is h megint többet ettem, de mikor kiszámoltam és kiértékeltem a mai napot, rájöttem h igenis belefért még... Nem szeretnék izmot veszíteni, és ha éheztetem magam, bármilyen formában, abból úgyis csak az lenne... Úgyis ki fog derülni ha ennyi evés mellett nem megy le az a néhány kg... Ha nagyon megállna a fogyás, akkor majd változtatok rajta. És úgysem lesznek egyformák a napok, lesz biztos amikor kevésbé leszek éhes, és kevesebbet eszek, de olyan is lehet, amikor többet... A lényeg a végeredmény, és bízom benne h az hamarosan látványos lesz :)
  
7. nap

Reggeli:          kcal             ch
1 sz rozskenyér (40gr) 120 24
margarin (kb 15 gr) 110
2 sz csirkemell sonka 20
20 gr sajt 80
retek 5
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db sk műzlis keksz 60 10
Ebéd:

1 adag resztelt csirkemáj 250
főtt krumpli (kb 150 gr) 116 26
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db sk műzlis keksz 120 20
Vacsi:

1 db tökmagos zsömle (85gr) 288 36
kb 80 gr cottage cheese 80 3
1 sz párizsi 30
1 sz csirkemell sonka 10
retek 15 2,2

1396 129,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése